This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030968%21RIV10-MSM-14410___/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030968%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Člověk, již záhy po svém narození, začne chápat svět kolem sebe jako trojrozměrný. Svými psychosomatickými předpoklady, které jsou u každého jednoho jedince různě vyvinuté, to zvládá hůře či lépe. Pro správné pochopení struktury a chování molekul je nutností, aby i tyto viděl jako tělesa a nikoli jako planární útvary, k čemuž (snad s výjimkou možností e-learning) je bezděčně veden (tabule, učebnice, ...). Přestože existují modely, které jsou více či méně při výuce chemie využívány, nebývá na základních a středních školách obvykle možnost, aby je mohli používat všichni žáci a stále (třeba při domácí přípravě). Papír, špejle a plastelína mohou být finančně nenáročným materiálem, který umožní rozvíjet prostorovou představivost a tím také chápat trojrozměrnost molekul a jejich změn, velmi dobře. Lze jich použít k modelování struktury atomů, molekul a změn, kterým podléhají během chemických reakcí. To understand structure and properties of molecules, it is necessary to be able tu view them as three-dimensional objects and not only as planar pictures. The materials mentioned in the name of this article can be used instead of expensive model-brick-boxes. Člověk, již záhy po svém narození, začne chápat svět kolem sebe jako trojrozměrný. Svými psychosomatickými předpoklady, které jsou u každého jednoho jedince různě vyvinuté, to zvládá hůře či lépe. Pro správné pochopení struktury a chování molekul je nutností, aby i tyto viděl jako tělesa a nikoli jako planární útvary, k čemuž (snad s výjimkou možností e-learning) je bezděčně veden (tabule, učebnice, ...). Přestože existují modely, které jsou více či méně při výuce chemie využívány, nebývá na základních a středních školách obvykle možnost, aby je mohli používat všichni žáci a stále (třeba při domácí přípravě). Papír, špejle a plastelína mohou být finančně nenáročným materiálem, který umožní rozvíjet prostorovou představivost a tím také chápat trojrozměrnost molekul a jejich změn, velmi dobře. Lze jich použít k modelování struktury atomů, molekul a změn, kterým podléhají během chemických reakcí.
dcterms:title
Papír, špejle, plastelína materiály k rozvíjení prostorové představivosti Paper, Small Wooden Sticks, Plasticine as Materials Supporting Space Imagination Papír, špejle, plastelína materiály k rozvíjení prostorové představivosti
skos:prefLabel
Papír, špejle, plastelína materiály k rozvíjení prostorové představivosti Paper, Small Wooden Sticks, Plasticine as Materials Supporting Space Imagination Papír, špejle, plastelína materiály k rozvíjení prostorové představivosti
skos:notation
RIV/00216224:14410/04:00030968!RIV10-MSM-14410___
n5:aktivita
n9:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n8:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n12:9286500 n12:2747197
n5:druhVysledku
n14:D
n5:duvernostUdaju
n20:S
n5:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
578808
n5:idVysledku
RIV/00216224:14410/04:00030968
n5:jazykVysledku
n19:cze
n5:klicovaSlova
Stereochemistry; Models; Modeling; Space imagination; Didactics of chemistry.
n5:klicoveSlovo
n6:Modeling n6:Space%20imagination n6:Models n6:Stereochemistry n6:Didactics%20of%20chemistry.
n5:kontrolniKodProRIV
[2B47E423188D]
n5:mistoKonaniAkce
Šlapanice u Brna
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
Mezinárodní seminář didaktiků chemie. Sborník příspěvků.
n5:obor
n15:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n8:2004
n5:tvurceVysledku
Šibor, Jiří Cídlová, Hana
n5:typAkce
n17:EUR
n5:zahajeniAkce
2004-04-30+02:00
s:numberOfPages
5
n10:hasPublisher
Masarykova univerzita v Brně
n18:isbn
80-210-3612-5
n7:organizacniJednotka
14410