This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030620%21RIV10-MSM-14410___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030620%21RIV10-MSM-14410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
As an alternate means of motivation in chemistry lessons, a set of games was created (as a solution of grant FRVS No.: 736/03/G6), concerning chemistry. These games can be used either directly at school lesson, or (for younger children) as a toy, showing to children that chemistry might be nice. By means of pictures on the cards, chosen chemical, biological or ecological problems are introduced to children. To learn more, playing the games, children can answer some questions and check them (the list of questions and answers is a part of the games rules). Anybody can receive the games from the Internet: (http://www.ped.muni.cz/wchem/). Now software is being prepared, making playing these games on-line possible. Jako alternativní motivační prostředek pro výuku chemie byla v rámci grantu FRVŠ č. 736/03/G6 Hrajeme si v chemii vytvořena sada společenských her (pexeso, kvarteto a jiné) s chemickou problematikou. Tyto hry je možno využít buď přímo ve výuce chemie pro zpestření, nebo již v nižších ročnících jako hračka, která téma chemie nenásilně uvozuje. Pomocí obrázků na herních kartách jsou děti zábavnou formou seznamovány s vybranými oblastmi chemie, biologie, případně ekologie. Pro zesílení výukového efektu jsou hry doplněny sadou otázek (a správných odpovědí). Hráči tedy mohou dostávat body nejen za získaná pexesa či kvarteta, ale také za správné odpovědi. Hry jsou vystaveny na Internet (http://www.ped.muni.cz/wchem/), odkud je možno si je stáhnout. V současnosti se pracuje na jejich softwarovém oživení. Jako alternativní motivační prostředek pro výuku chemie byla v rámci grantu FRVŠ č. 736/03/G6 Hrajeme si v chemii vytvořena sada společenských her (pexeso, kvarteto a jiné) s chemickou problematikou. Tyto hry je možno využít buď přímo ve výuce chemie pro zpestření, nebo již v nižších ročnících jako hračka, která téma chemie nenásilně uvozuje. Pomocí obrázků na herních kartách jsou děti zábavnou formou seznamovány s vybranými oblastmi chemie, biologie, případně ekologie. Pro zesílení výukového efektu jsou hry doplněny sadou otázek (a správných odpovědí). Hráči tedy mohou dostávat body nejen za získaná pexesa či kvarteta, ale také za správné odpovědi. Hry jsou vystaveny na Internet (http://www.ped.muni.cz/wchem/), odkud je možno si je stáhnout. V současnosti se pracuje na jejich softwarovém oživení.
dcterms:title
Společenské hry jako alternativní motivační prostředek v chemii Společenské hry jako alternativní motivační prostředek v chemii Parlour Games as an Alternate Means of Motivation in Chemistry Lessons
skos:prefLabel
Společenské hry jako alternativní motivační prostředek v chemii Společenské hry jako alternativní motivační prostředek v chemii Parlour Games as an Alternate Means of Motivation in Chemistry Lessons
skos:notation
RIV/00216224:14410/04:00030620!RIV10-MSM-14410___
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n13:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n6:1992597 n6:9286500 n6:1654594
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
587487
n3:idVysledku
RIV/00216224:14410/04:00030620
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
education; chemistry; parlour games
n3:klicoveSlovo
n17:chemistry n17:education n17:parlour%20games
n3:kontrolniKodProRIV
[E9B339361816]
n3:mistoKonaniAkce
Vyškov
n3:mistoVydani
Vyškov
n3:nazevZdroje
XXII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2004
n3:tvurceVysledku
Cídlová, Hana Lomovcivová, Eva Bergerová, Martina
n3:typAkce
n4:EUR
n3:zahajeniAkce
2004-05-20+02:00
s:numberOfPages
3
n18:hasPublisher
Vysoká vojenská škola pozemního vojska ve Vyškově
n16:isbn
80-7231-116-6
n8:organizacniJednotka
14410