This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00055180%21RIV12-MSM-14230___/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00055180%21RIV12-MSM-14230___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The article deals with the concept of political brand, focusing on brand personality. Up until now, the debate in political science has mainly revolved around the issue of the proper conceptualisation and measurement of the phenomenon, with most contributions coming from UK political scientists. Our aim is to discuss the merits and limits of transferring existing conceptual and research tools into the Czech context. The finding is that the commonly used six-dimensional model (Smith 2009) can be employed in the Czech settings as well. However, when it comes to brand personality, none of the established Czech political parties can claim its personality is perceived uniformly across a sample of first-time voters. Agreement about the nature of any given party’s personality is of a somewhat higher level among those who tend to see that party in positive terms. Článek se věnuje jedné z dimenzí konceptu politické značky – její osobnosti. Představuje dosavadní výzkum v dané oblasti a metodou případové studie vnímání osobnosti značky hlavních českých politických stran prvovoliči se snaží prověřit možnosti přenosu konceptuálních nástrojů na zkoumání osobnosti značky převážně britské provenience do českého prostředí. Ukazuje se, že šestidimenzionální měřící nástroj (Smith 2009) je i v našem prostředí víceméně použitelný, osobnost značky ani jedné z českých politických stran však prozatím není vnímána respondenty příliš jednotně. U všech stran dále nacházíme vzorec, který ukazuje, že shoda o tom, jaká je osobnost značky, je větší mezi sympatizanty strany než mezi ostatními respondenty Článek se věnuje jedné z dimenzí konceptu politické značky – její osobnosti. Představuje dosavadní výzkum v dané oblasti a metodou případové studie vnímání osobnosti značky hlavních českých politických stran prvovoliči se snaží prověřit možnosti přenosu konceptuálních nástrojů na zkoumání osobnosti značky převážně britské provenience do českého prostředí. Ukazuje se, že šestidimenzionální měřící nástroj (Smith 2009) je i v našem prostředí víceméně použitelný, osobnost značky ani jedné z českých politických stran však prozatím není vnímána respondenty příliš jednotně. U všech stran dále nacházíme vzorec, který ukazuje, že shoda o tom, jaká je osobnost značky, je větší mezi sympatizanty strany než mezi ostatními respondenty
dcterms:title
Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů Confident and Daring, but Unexciting: Brand Personality of the Czech Political Parties as Perceived by First-Time Voters.
skos:prefLabel
Confident and Daring, but Unexciting: Brand Personality of the Czech Political Parties as Perceived by First-Time Voters. Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů Sebejisté a troufalé, ale ne vzrušující. Osobnost značek českých politických stran v perspektivě prvovoličů
skos:notation
RIV/00216224:14230/11:00055180!RIV12-MSM-14230___
n8:predkladatel
n17:orjk%3A14230
n4:aktivita
n16:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622407)
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n7:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n9:9143777 n9:8913889
n4:druhVysledku
n11:J
n4:duvernostUdaju
n15:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
228496
n4:idVysledku
RIV/00216224:14230/11:00055180
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
political brand; political parties; political marketing; brand personality
n4:klicoveSlovo
n5:political%20brand n5:political%20marketing n5:political%20parties n5:brand%20personality
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[56412151692C]
n4:nazevZdroje
Sociální studia
n4:obor
n18:AD
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2011
n4:svazekPeriodika
8
n4:tvurceVysledku
Chytilek, Roman Šimon, Jiří
n4:zamer
n14:MSM0021622407
s:issn
1214-813X
s:numberOfPages
25
n13:organizacniJednotka
14230