This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14230%2F06%3A00017672%21RIV10-MSM-14230___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14230%2F06%3A00017672%21RIV10-MSM-14230___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek vychází z pojetí klimatu školy jako intersubjektivně percipovaného a reflektovaného prostředí školy. V tomto pojetí lze různé účastníky školy pojímat jako různé informátory poskytující informace o různých prvcích prostředí školy (v rámci svých zkušeností). Celková podoba klimatu je tak triangulována z výpovědí různých kategorií informátorů. Příspěvek porovnává dvě takové kategorie informátorů – začínající učitele (studenty na roční praxi) a jejich mentory, tj. zkušené učitele. Porovnání se týká oblastí prostředí či fungování školy, které tito informátoři reflektují či nereflektují. Výsledky tak odpovídají na otázku, co lze či nelze očekávat od těchto dvou kategorií informátorů. Výzkum je postaven na analýze reflektivních deníků a rozhovorů účastníků programu „klinický rok“, který je součástí studijního programu učitelství AJ na Univerzitě Pardubice. Příspěvek vychází z pojetí klimatu školy jako intersubjektivně percipovaného a reflektovaného prostředí školy. V tomto pojetí lze různé účastníky školy pojímat jako různé informátory poskytující informace o různých prvcích prostředí školy (v rámci svých zkušeností). Celková podoba klimatu je tak triangulována z výpovědí různých kategorií informátorů. Příspěvek porovnává dvě takové kategorie informátorů – začínající učitele (studenty na roční praxi) a jejich mentory, tj. zkušené učitele. Porovnání se týká oblastí prostředí či fungování školy, které tito informátoři reflektují či nereflektují. Výsledky tak odpovídají na otázku, co lze či nelze očekávat od těchto dvou kategorií informátorů. Výzkum je postaven na analýze reflektivních deníků a rozhovorů účastníků programu „klinický rok“, který je součástí studijního programu učitelství AJ na Univerzitě Pardubice. The paper deals with the measurement of school climate as an intersubjectively perceived and reflected school environment. Different school participant may be viewed as informants able to provide us with different aspects of the school environment that they are familiar with. The whole of climate is then triangulated from the information from various categories of informers. The paper compares two such categories - beginning teachers and their mentors, i.e. experienced teachers. The copmarison aims at which aspects of school environment these informers reflect and which they do not. Three data collection methods are compared: structured interview, focus group and diaries.
dcterms:title
Beginning teachers as specific informers about school climate and culture - methods comparison Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda
skos:prefLabel
Beginning teachers as specific informers about school climate and culture - methods comparison Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda
skos:notation
RIV/00216224:14230/06:00017672!RIV10-MSM-14230___
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021622406)
n3:dodaniDat
n12:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n8:1842439
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
500755
n3:idVysledku
RIV/00216224:14230/06:00017672
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
beginning teacher; school climate; school culture; interview; focus group; diary method
n3:klicoveSlovo
n5:beginning%20teacher n5:school%20culture n5:diary%20method n5:school%20climate n5:interview n5:focus%20group
n3:kontrolniKodProRIV
[5D2BAE9E9ACD]
n3:mistoKonaniAkce
Západočeská univerzita v Plzni
n3:mistoVydani
Plzeň
n3:nazevZdroje
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu; sborník anotací 14 konference ČAPV
n3:obor
n17:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2006
n3:tvurceVysledku
Ježek, Stanislav
n3:typAkce
n14:CST
n3:zahajeniAkce
2006-09-05+02:00
n3:zamer
n13:MSM0021622406
s:numberOfPages
1
n21:hasPublisher
Západočeská univerzita v Plzni
n19:isbn
80-7043-483-X
n15:organizacniJednotka
14230