This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00013735%21RIV10-MSM-14230___/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kodPristupu/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00013735%21RIV10-MSM-14230___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://centrum.fss.muni.cz/konference/index.html
dcterms:description
The paper describes the development of a school climate assessment procedure for the perspective of middle school students. The proposed procedure focuses on the identification of the structure of students' reprecenantion of their school and emotions associated with the elements of the representations. Data are created using a combination of focus groups and a questionnaire method. The aim of the focus groups is to explore the representations and find out which parts are shared (sharedness being an elementary aspect of most conceptualistaions climate). The follow-up questionnaire assesses the prevalence of identified elements of representations in the school. The paper presents empirical findings form the application of the pproposed assessment procedure in 5 middle school in Czech Republic. Příspěvek popisuje vývoj metodiky pro diagnostiku klimatu školy z pohledu žáků druhého stupně základních škol. Navrhovaný postup se zaměřuje na identifikaci prvků reprezentací školy u žáků konkrétní školy a emocí spojených s těmito prvky. Data jsou vytvářena použitím kombinace focus group a dotazníkové metody. V rámci focus group jsou explorovány reprezentace a zjišťováno jejich sdílení - základní aspekt klimatu. Navazující dotazníkové šetření pak zjišťuje výskyt identifikovaných prvků reprezentací v žákovské populaci. Příspěvek prezentuje empirická zjištění získaná použitím navrhovaného diagnostického postupu na 5 základních školách. Příspěvek popisuje vývoj metodiky pro diagnostiku klimatu školy z pohledu žáků druhého stupně základních škol. Navrhovaný postup se zaměřuje na identifikaci prvků reprezentací školy u žáků konkrétní školy a emocí spojených s těmito prvky. Data jsou vytvářena použitím kombinace focus group a dotazníkové metody. V rámci focus group jsou explorovány reprezentace a zjišťováno jejich sdílení - základní aspekt klimatu. Navazující dotazníkové šetření pak zjišťuje výskyt identifikovaných prvků reprezentací v žákovské populaci. Příspěvek prezentuje empirická zjištění získaná použitím navrhovaného diagnostického postupu na 5 základních školách.
dcterms:title
Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ School climate: the development of an assessment procedure for middle school children
skos:prefLabel
Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ School climate: the development of an assessment procedure for middle school children Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ
skos:notation
RIV/00216224:14230/05:00013735!RIV10-MSM-14230___
n4:aktivita
n5:Z
n4:aktivity
Z(MSM0021622406)
n4:dodaniDat
n11:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n8:1842439
n4:druhVysledku
n17:A
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
539635
n4:idVysledku
RIV/00216224:14230/05:00013735
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
school climate; assessment; focus groups; questionnaire; middle school; students
n4:klicoveSlovo
n10:middle%20school n10:focus%20groups n10:assessment n10:students n10:questionnaire n10:school%20climate
n4:kodPristupu
n12:V
n4:kontrolniKodProRIV
[3F471EBF7279]
n4:mistoVydani
Brno
n4:objednatelVyzkumneZpravy
Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech
n4:obor
n6:AN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2005
n4:tvurceVysledku
Ježek, Stanislav
n4:zamer
n15:MSM0021622406
n9:organizacniJednotka
14230