This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00077299%21RIV15-MSM-14210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00077299%21RIV15-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://isvk.cz/
dcterms:description
Analytika učení a dolování z dat ve vzdělávání jsou významné vznikající oblasti výzkumu v rámci e-learningu a technologií podporovaného učení. Tato prezentace se bude probírat řadu souvisejících výzkumných oblastí, které sehrály významnou roli při formování analytiky učení a dolování z dat ve vzdělávání jakožto samostatných výzkumných oblastí. Prezentace se zaměří také na metody a nástroje stejně jako výzvy a obavy, které se v dosavadním rozvoji zmiňovaných oborů ukázaly jako důležité. Learning analytics and Educational Data Mining are significant areas of research in the field of e-learning and technology-enhanced learning. This presentation will examine a variety of fields that have played an important role in the emergence of the fields of Learning analytics and Educational Data Mining. It will also point out a range of tools and methods as well as the main challenges and concerns that have become increasingly important topics of discussion through the development of this fields. Analytika učení a dolování z dat ve vzdělávání jsou významné vznikající oblasti výzkumu v rámci e-learningu a technologií podporovaného učení. Tato prezentace se bude probírat řadu souvisejících výzkumných oblastí, které sehrály významnou roli při formování analytiky učení a dolování z dat ve vzdělávání jakožto samostatných výzkumných oblastí. Prezentace se zaměří také na metody a nástroje stejně jako výzvy a obavy, které se v dosavadním rozvoji zmiňovaných oborů ukázaly jako důležité.
dcterms:title
On the road to Learning Analytics and Educational Data Mining Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání
skos:prefLabel
Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání On the road to Learning Analytics and Educational Data Mining
skos:notation
RIV/00216224:14210/14:00077299!RIV15-MSM-14210___
n3:aktivita
n5:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n9:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n14:4844122
n3:druhVysledku
n12:O
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
31304
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/14:00077299
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
learning analytics; educational data mining; e-learning
n3:klicoveSlovo
n7:learning%20analytics n7:educational%20data%20mining n7:e-learning
n3:kontrolniKodProRIV
[4F4147B5FF7D]
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n3:tvurceVysledku
Juhaňák, Libor
n11:organizacniJednotka
14210