This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076641%21RIV15-MSM-14210___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00076641%21RIV15-MSM-14210___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V příspěvku představujeme koncept pozitivní edukace, který manifestuje snahy o aplikaci poznatků pozitivní psychologie do oblasti výchovy a vzdělávání. Předkládaný koncept nabízí holistický přístup k edukaci zahrnující jak transmisi poznatků a kulturních zvyklostí, tak i rozvoj osobnostně-sociálních zdrojů dětí a mládeže. Objasňujeme základní teoretická východiska konceptu pozitivní edukace a také prezentujeme doposud realizované, prakticky orientované zahraniční programy včetně shrnutí jejich efektivnosti. Následně předkládáme připravovaný výzkumný záměr, který se zakládá na modifikaci ověřených zahraničních programů a aktivit pozitivní edukace do prostředí českého školství. Hlavním cílem studie je zavedení a ověření intervenčně-rozvojového programu podpory psychické odolnosti, všímavosti, silných stránek charakteru a osobní pohody u žáků českých základních škol. Závěrem seznamujeme také s  výzkumným designem a metodologickým postupem studie, spolupracujícími subjekty i plánovanými výstupy. In this paper, we introduce the concept of positive education, which manifests the efforts to apply the findings of positive psychology in schooling and education. The concept offers a holistic approach to education involving both transmission of knowledge and cultural practices, and the development of personality and social resources in children and youth. We clarify the basic theoretical concept of positive education and we introduce already realized foreign programs of positive education and summarize their effectiveness. Subsequently, we present the upcoming research project, which is based on the modification of verified foreign programs and activities of positive education in the Czech education system. The main objective of the study is the introduce and verify the intervention program supporting psychological resilience, mindfulness, character strengths and well-being of pupils Czech primary schools. V příspěvku představujeme koncept pozitivní edukace, který manifestuje snahy o aplikaci poznatků pozitivní psychologie do oblasti výchovy a vzdělávání. Předkládaný koncept nabízí holistický přístup k edukaci zahrnující jak transmisi poznatků a kulturních zvyklostí, tak i rozvoj osobnostně-sociálních zdrojů dětí a mládeže. Objasňujeme základní teoretická východiska konceptu pozitivní edukace a také prezentujeme doposud realizované, prakticky orientované zahraniční programy včetně shrnutí jejich efektivnosti. Následně předkládáme připravovaný výzkumný záměr, který se zakládá na modifikaci ověřených zahraničních programů a aktivit pozitivní edukace do prostředí českého školství. Hlavním cílem studie je zavedení a ověření intervenčně-rozvojového programu podpory psychické odolnosti, všímavosti, silných stránek charakteru a osobní pohody u žáků českých základních škol. Závěrem seznamujeme také s  výzkumným designem a metodologickým postupem studie, spolupracujícími subjekty i plánovanými výstupy.
dcterms:title
Dlouhodobé intervence pozitivní edukace u žáků české základní školy Dlouhodobé intervence pozitivní edukace u žáků české základní školy Long-term interventions of positive education in Czech primary school pupils
skos:prefLabel
Dlouhodobé intervence pozitivní edukace u žáků české základní školy Long-term interventions of positive education in Czech primary school pupils Dlouhodobé intervence pozitivní edukace u žáků české základní školy
skos:notation
RIV/00216224:14210/14:00076641!RIV15-MSM-14210___
n3:aktivita
n16:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n5:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n7:7453167 n7:6397476
n3:druhVysledku
n12:O
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
11956
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/14:00076641
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
positive education; well-being; interventions; school
n3:klicoveSlovo
n10:interventions n10:positive%20education n10:well-being n10:school
n3:kontrolniKodProRIV
[7B3E9054CE1B]
n3:obor
n11:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2014
n3:tvurceVysledku
Bednaříková, Klára Slezáčková, Alena
n15:organizacniJednotka
14210