This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n3http://bibframe.org/vocab/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075446%21RIV15-MSM-14210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075446%21RIV15-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://hdl.handle.net/11222.digilib/130005
dcterms:description
The aim of the article – which is based on a broadly defined qualitative research – is to introduce to the readers the topic of students labelled as nerds at their schools in the long term. The paper first expounds characteristics of nerds, and then describes several developmental stages in the classroom. Cílem článku, jenž vychází ze šířeji zaměřeného kvalitativního šetření, je seznámit čtenáře s problematikou žáků, kteří jsou v prostředí školy dlouhodobě označováni za šprty. Po nezbytném vymezení toho, kdo je v současné škole vnímán jako šprt, se pozornost přesouvá k popisu několika fází, jimiž šprti během svého vývoje v rámci školní třídy procházejí Cílem článku, jenž vychází ze šířeji zaměřeného kvalitativního šetření, je seznámit čtenáře s problematikou žáků, kteří jsou v prostředí školy dlouhodobě označováni za šprty. Po nezbytném vymezení toho, kdo je v současné škole vnímán jako šprt, se pozornost přesouvá k popisu několika fází, jimiž šprti během svého vývoje v rámci školní třídy procházejí
dcterms:title
Focused on Nerds Zaostřeno na šprty Zaostřeno na šprty
skos:prefLabel
Zaostřeno na šprty Focused on Nerds Zaostřeno na šprty
skos:notation
RIV/00216224:14210/14:00075446!RIV15-MSM-14210___
n4:aktivita
n17:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n7:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n15:6681735
n4:druhVysledku
n19:J
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
56843
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/14:00075446
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
nerds; classroom; peer group; social status
n4:klicoveSlovo
n9:nerds n9:social%20status n9:classroom n9:peer%20group
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[1AA5D163C6D7]
n4:nazevZdroje
Studia paedagogica
n4:obor
n13:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2014
n4:svazekPeriodika
19
n4:tvurceVysledku
Teplá, Michaela
s:issn
1803-7437
s:numberOfPages
11
n3:doi
10.5817/SP2014-1-8
n8:organizacniJednotka
14210