This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075197%21RIV15-MSM-14210___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075197%21RIV15-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://eventworld.cz/akce/ict-veskolstvi-2014-71/profil-konference-ict-ve-skolstvi-2014
dcterms:description
The lecture presents results of the research focusing on learning of the %22digital generation%22 in higher education. The aim of the lecture is to introduce significant ways and strategies for the use of ICT in the learning process which will be discuss in the context of %22learning lives.%22 It represents a new concept of the learning approach reflecting students learning in different contexts and environments. Příspěvek přináší výsledky výzkumného šetření autorů, které se zaměřuje na učení současné „digitální generace“ vysokoškolských studentů. Cílem přednášky je představit významné způsoby a strategie využívání ICT při studiu, které uvedeme v kontextu tzv. „learning lives“. Jde o nové pojetí přístupu k učení, které sleduje učení studentů v různých kontextech a prostředích. Příspěvek přináší výsledky výzkumného šetření autorů, které se zaměřuje na učení současné „digitální generace“ vysokoškolských studentů. Cílem přednášky je představit významné způsoby a strategie využívání ICT při studiu, které uvedeme v kontextu tzv. „learning lives“. Jde o nové pojetí přístupu k učení, které sleduje učení studentů v různých kontextech a prostředích.
dcterms:title
Učení vysokoškolských studentů v éře digitálních technologií Learning of University Students in the Digital Era Učení vysokoškolských studentů v éře digitálních technologií
skos:prefLabel
Učení vysokoškolských studentů v éře digitálních technologií Učení vysokoškolských studentů v éře digitálních technologií Learning of University Students in the Digital Era
skos:notation
RIV/00216224:14210/14:00075197!RIV15-MSM-14210___
n3:aktivita
n14:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:7894457 n10:5049415
n3:druhVysledku
n6:O
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
51644
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/14:00075197
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
tertiary education; learning; ICT; learning lives; digital era
n3:klicoveSlovo
n5:tertiary%20education n5:learning n5:learning%20lives n5:ICT n5:digital%20era
n3:kontrolniKodProRIV
[A9E7259D8440]
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:tvurceVysledku
Zounek, Jiří Staudková, Hana
n13:organizacniJednotka
14210