This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00073961%21RIV15-GA0-14210___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00073961%21RIV15-GA0-14210___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.phil.muni.cz/plonedata/wupv/dokumenty/programme%20of%20symposium.pdf
dcterms:description
Dialog mezi učitelem a žáky je chápán jako možné lešení, neboť řeč je klíčovým zdrojem kognitivního rozvoje dítěte. Vzdělávání je potom nahlíženo jako dialogický proces, do nějž vyučující i žáci vnášejí určité významy a společně je reflektují a zpracovávají. To ale neznamená, že jakákoli komunikace mezi učitelem a žáky je chápána jako dialogická. Otevření dialogického prostoru je centrální pro rozvoj myšlení, kreativity a schopnosti učit se, neboť díky uvědomění si rozdílů a jinakosti se zvyšuje porozumění problému. Cílem sympozia je otevřít diskusní prostor mikropohledu na interakce ve školní třídě, které se odehrávají mezi učitelem a žáky, a především tomu, co bývá označováno jako dialogické vyučování. Zajímá nás, jaký potenciál skrývají jednotlivé komunikační interakce, jakou roli hraje učitel při vedení dialogicky pojatého vyučování a v neposlední řadě také to, jak zlepšit komunikaci na straně učitele. Dialog mezi učitelem a žáky je chápán jako možné lešení, neboť řeč je klíčovým zdrojem kognitivního rozvoje dítěte. Vzdělávání je potom nahlíženo jako dialogický proces, do nějž vyučující i žáci vnášejí určité významy a společně je reflektují a zpracovávají. To ale neznamená, že jakákoli komunikace mezi učitelem a žáky je chápána jako dialogická. Otevření dialogického prostoru je centrální pro rozvoj myšlení, kreativity a schopnosti učit se, neboť díky uvědomění si rozdílů a jinakosti se zvyšuje porozumění problému. Cílem sympozia je otevřít diskusní prostor mikropohledu na interakce ve školní třídě, které se odehrávají mezi učitelem a žáky, a především tomu, co bývá označováno jako dialogické vyučování. Zajímá nás, jaký potenciál skrývají jednotlivé komunikační interakce, jakou roli hraje učitel při vedení dialogicky pojatého vyučování a v neposlední řadě také to, jak zlepšit komunikaci na straně učitele.
dcterms:title
Symposium o dialogickém vyučování Symposium o dialogickém vyučování
skos:prefLabel
Symposium o dialogickém vyučování Symposium o dialogickém vyučování
skos:notation
RIV/00216224:14210/14:00073961!RIV15-GA0-14210___
n3:aktivita
n19:P
n3:aktivity
P(GA13-23578S)
n3:dodaniDat
n15:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n6:8701342 n6:9714863 n6:9031308
n3:druhVysledku
n5:M
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
48884
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/14:00073961
n3:jazykVysledku
n16:eng
n3:klicovaSlova
dialogic teaching; feedback; action research
n3:klicoveSlovo
n12:dialogic%20teaching n12:action%20research n12:feedback
n3:kontrolniKodProRIV
[7A96D96EBBC2]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:pocetUcastnikuAkce
20
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
4
n3:projekt
n18:GA13-23578S
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2014
n3:statKonaniAkce
n17:CZ
n3:tvurceVysledku
Sedláček, Martin Švaříček, Roman Šeďová, Klára
n3:typAkce
n20:WRD
n3:ukonceniAkce
2014-10-13+02:00
n3:zahajeniAkce
2014-10-13+02:00
n8:organizacniJednotka
14210