This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00073832%21RIV15-GA0-14210___/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00073832%21RIV15-GA0-14210___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek prezentuje závěry výzkumu, jehož dílčím cílem bylo prostřednictvím akčního výzkumu ovlivnit kvalitu zpětné vazby učitele. Ve výzkumu komunikace je zpětná vazba učitele nahlížena nejvýznamnější faktor podporujících učení žáka (Hattie, 2003). Na druhou stranu je zpětná vazba označována jev, který učitel nemůže dokonale plánovat (Shulman, 2005). Ukážeme, jak učitelé dosahují zvýšení frekvence a zavedení rozvinuté zpětné vazby a identifikujeme 3 jevy ovlivňující implementaci změny. The paper presents the research findings, whose objective was through action research affect the quality of teacher feedback. In research communication is the feedback teachers through the most important factor supporting the pupil's learning (Hattie, 2003). On the other hand, the feedback is called a phenomenon that a teacher can perfectly plan (Shulman, 2005). We show how teachers achieve an increase in the frequency and the introduction of advanced feedback and identify three phenomena involved in the implementation of changes. Příspěvek prezentuje závěry výzkumu, jehož dílčím cílem bylo prostřednictvím akčního výzkumu ovlivnit kvalitu zpětné vazby učitele. Ve výzkumu komunikace je zpětná vazba učitele nahlížena nejvýznamnější faktor podporujících učení žáka (Hattie, 2003). Na druhou stranu je zpětná vazba označována jev, který učitel nemůže dokonale plánovat (Shulman, 2005). Ukážeme, jak učitelé dosahují zvýšení frekvence a zavedení rozvinuté zpětné vazby a identifikujeme 3 jevy ovlivňující implementaci změny.
dcterms:title
The transformation of teacher feedback dueparticipatory action research Proměna učitelské zpětné vazby vlivem participativního akčního výzkumu Proměna učitelské zpětné vazby vlivem participativního akčního výzkumu
skos:prefLabel
Proměna učitelské zpětné vazby vlivem participativního akčního výzkumu Proměna učitelské zpětné vazby vlivem participativního akčního výzkumu The transformation of teacher feedback dueparticipatory action research
skos:notation
RIV/00216224:14210/14:00073832!RIV15-GA0-14210___
n4:aktivita
n10:P
n4:aktivity
P(GA13-23578S)
n4:dodaniDat
n7:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n8:8701342
n4:druhVysledku
n16:O
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
40243
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/14:00073832
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
dialogic teaching; feedback; action research
n4:klicoveSlovo
n9:dialogic%20teaching n9:action%20research n9:feedback
n4:kontrolniKodProRIV
[FCFD77A95C49]
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n5:GA13-23578S
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2014
n4:tvurceVysledku
Švaříček, Roman
n17:organizacniJednotka
14210