This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00071412%21RIV14-MSM-14210___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00071412%21RIV14-MSM-14210___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autorka v kapitole nahlíží na město z různých úhlů pohledu z hlediska cizojazyčné výuky dospělých osob. Zmiňuje perspektivy využití augmentované reality v kontextu výuky cizího jazyka, ale především poskytuje vlastní konkrétní postupy aktivit, které kladou důraz na spolupráci, autenticitu, efektivitu a atraktivitu, což ve většině případů předpokládá využití internetu a moderních technologií. Postupy jsou obecně adaptovatelné, některé příklady jsou uváděny s ohledem na polštinu. Zahrnuje i sociální sítě Instagram, Facebook a Foursquare, službu Google Street View aj. Radí také, jak si ve svém městě nalézt vhodného rodilého mluvčího svého cílového jazyka, doporučuje způsob využití a tvorbu výukových videí, poskytuje návod na dotazování v ulicích, v podobě anket či mad libs. Prozrazuje nové formy zadání domácích úkolů. Přidává výzvu učitelům cizích jazyků, aby se zajímali o propojení výuky s internetem a moderními technologiemi, pokud chtějí udržet krok se svými studenty. In this chapter the city from various angles in relation to teaching foreign languages to adults is examinated. She mentions the perspectives for the use of augmented reality in teaching foreign languages, and above all she offers methodologies for activities that emphasize cooperation, authenticity, effectivity, and attractiveness. This in most cases assumes the use of the Internet and other modern technologies. Her methodologies are adaptable for all languages, although some examples are oriented towards Polish. She includes social networks such as Instagram, Facebook, and Foursquare, as well as Google Street View, etc. She also advises how to find a suitable native speaker of your target language in your city, recommends how to use and create teaching videos, and offers a guide to asking questions in the street in the form of surveys or Mad Libs, as well as new approaches for assigning homework. Autorka v kapitole nahlíží na město z různých úhlů pohledu z hlediska cizojazyčné výuky dospělých osob. Zmiňuje perspektivy využití augmentované reality v kontextu výuky cizího jazyka, ale především poskytuje vlastní konkrétní postupy aktivit, které kladou důraz na spolupráci, autenticitu, efektivitu a atraktivitu, což ve většině případů předpokládá využití internetu a moderních technologií. Postupy jsou obecně adaptovatelné, některé příklady jsou uváděny s ohledem na polštinu. Zahrnuje i sociální sítě Instagram, Facebook a Foursquare, službu Google Street View aj. Radí také, jak si ve svém městě nalézt vhodného rodilého mluvčího svého cílového jazyka, doporučuje způsob využití a tvorbu výukových videí, poskytuje návod na dotazování v ulicích, v podobě anket či mad libs. Prozrazuje nové formy zadání domácích úkolů. Přidává výzvu učitelům cizích jazyků, aby se zajímali o propojení výuky s internetem a moderními technologiemi, pokud chtějí udržet krok se svými studenty.
dcterms:title
Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií Urban environment in context of foreign language teaching: contemporary strategies and future perspectives with modern technology
skos:prefLabel
Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií Urban environment in context of foreign language teaching: contemporary strategies and future perspectives with modern technology Městský prostor v kontextu výuky cizího jazyka: současné možnosti využití a budoucí perspektivy za pomoci moderních technologií
skos:notation
RIV/00216224:14210/13:00071412!RIV14-MSM-14210___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A14210
n4:aktivita
n18:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n5:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n13:8708339
n4:druhVysledku
n16:D
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
87445
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/13:00071412
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
foreign language teaching; foreign language learning; urban environment; Augmented reality; Instagram; Foursquare; educational technology
n4:klicoveSlovo
n9:foreign%20language%20learning n9:urban%20environment n9:Instagram n9:Foursquare n9:Augmented%20reality n9:educational%20technology n9:foreign%20language%20teaching
n4:kontrolniKodProRIV
[0F508BBC82CE]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Podoby a proměny města ve slovanských a vybraných neslovanských kulturách, literaturách a jazycích
n4:obor
n17:AJ
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n4:tvurceVysledku
Neničková, Veronika
n4:typAkce
n20:CST
n4:zahajeniAkce
2013-01-01+01:00
s:numberOfPages
14
n19:hasPublisher
Masarykova univerzita
n14:isbn
9788021065697
n10:organizacniJednotka
14210