This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070660%21RIV14-MSM-14210___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070660%21RIV14-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
Výzkumná studie se zabývá aktuálními tématy pozitivní psychologie. Hlavním cílem bylo zmapovat zastoupení silných stránek charakteru u učitelů základních škol a studentů pedagogiky a prozkoumat vztah mezi jejich silnými stránkami charakteru a mírou prožívané životní a pracovní spokojenosti. Výzkumný soubor tvořilo 150 slovenských učitelů základních škol a 132 vysokoškolských studentů pedagogiky. Silné stránky charakteru jsme zkoumali pomocí metody Signature Strengths Test (Seligman, 2011) a životní spokojenost prostřednictvím dotazníku Satisfaction With Life Scale (Diener a kol. 1985). Pracovní spokojenost učitelů jsme zjišťovali inventářem Hodnocení spokojenosti učitelů (Paulík, 1999). Výsledky ukazují, že množinu nejvýrazněji zastoupených silných stránek učitelů i studentů shodně tvoří láska, laskavost, vděčnost, spiritualita a upřímnost. U obou souborů se však liší pořadí těchto pěti charakteristických silných stránek. The research study examines the current issues of positive psychology. The main objectives are to map the representation of the character strengths in elementary school teachers and in students of Faculty of education, and to explore the relationship between the character strengths and satisfaction with life and job satisfaction. The sample consists of 150 Slovak elementary school teachers and 132 university students of Faculty of Education. Methods used were the Signature Strengths Test (Seligman, 2011) and the Satisfaction With Life Scale (Diener et al., 1985). Teachers' job satisfaction was investigated with the inventory Teachers' Job Satisfaction Assessment (Paulik, 1999). The results show that the set of most-represented strengths of both teachers and students are love, kindness, gratitude, spirituality and honesty. In each group, however, the order of these five character strengths varies. Výzkumná studie se zabývá aktuálními tématy pozitivní psychologie. Hlavním cílem bylo zmapovat zastoupení silných stránek charakteru u učitelů základních škol a studentů pedagogiky a prozkoumat vztah mezi jejich silnými stránkami charakteru a mírou prožívané životní a pracovní spokojenosti. Výzkumný soubor tvořilo 150 slovenských učitelů základních škol a 132 vysokoškolských studentů pedagogiky. Silné stránky charakteru jsme zkoumali pomocí metody Signature Strengths Test (Seligman, 2011) a životní spokojenost prostřednictvím dotazníku Satisfaction With Life Scale (Diener a kol. 1985). Pracovní spokojenost učitelů jsme zjišťovali inventářem Hodnocení spokojenosti učitelů (Paulík, 1999). Výsledky ukazují, že množinu nejvýrazněji zastoupených silných stránek učitelů i studentů shodně tvoří láska, laskavost, vděčnost, spiritualita a upřímnost. U obou souborů se však liší pořadí těchto pěti charakteristických silných stránek.
dcterms:title
Vztah silných stránek charakteru s životní a pracovní spokojeností učitelů a studentů pedagogiky Relationships between character strengths, satisfaction with life and job satisfaction in teachers and students of Faculty of education Vztah silných stránek charakteru s životní a pracovní spokojeností učitelů a studentů pedagogiky
skos:prefLabel
Relationships between character strengths, satisfaction with life and job satisfaction in teachers and students of Faculty of education Vztah silných stránek charakteru s životní a pracovní spokojeností učitelů a studentů pedagogiky Vztah silných stránek charakteru s životní a pracovní spokojeností učitelů a studentů pedagogiky
skos:notation
RIV/00216224:14210/13:00070660!RIV14-MSM-14210___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A14210
n3:aktivita
n4:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
č. 1
n3:dodaniDat
n16:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n13:1729349 n13:7453167
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
117007
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/13:00070660
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
character strengths; life satisfaction; job satisfaction; teachers; students of Faculty of Education
n3:klicoveSlovo
n8:students%20of%20Faculty%20of%20Education n8:life%20satisfaction n8:character%20strengths n8:job%20satisfaction n8:teachers
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[047E8336B002]
n3:nazevZdroje
Klinická psychologie a osobnost
n3:obor
n9:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2013
n3:svazekPeriodika
roč. 2
n3:tvurceVysledku
Slezáčková, Alena Škrabská, Simona
s:issn
1805-6393
s:numberOfPages
18
n17:organizacniJednotka
14210