This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00069623%21RIV14-MSM-14210___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00069623%21RIV14-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Cílem příspěvku je popsat, jak informální učení ovlivňuje kariérový rozvoj žen. Odpovědi na uvedenou otázku vychází z kvalitativního šetření, které bylo součástí výzkumu podle zadání Centra Euroguidance ČR s názvem: Potřeby dospělých ve vztahu k řízení své kariéry a možnosti jejich uspokojování prostřednictvím služeb kariérového poradenství. Kvalitativní šetření bylo realizováno v duchu biografického výzkumu s využitím metody životního příběhu. Pro účely tohoto příspěvku byl sestaven výzkumný vzorek sedmi žen různého věku, stejného stupně vzdělání, s minimálně jednoletou zkušeností v zaměstnání a s různými typy změn v kariéře. Z dat vyplývá, že se ženy učí buď v důsledku tlaku určité situace, nebo tzv. do zásoby. Pokud se ženy učí v důsledku tlaku konkrétní situace, informální učení představuje nástroj uspokojování různých potřeb vnímaných jako deficit. Cílem příspěvku je popsat, jak informální učení ovlivňuje kariérový rozvoj žen. Odpovědi na uvedenou otázku vychází z kvalitativního šetření, které bylo součástí výzkumu podle zadání Centra Euroguidance ČR s názvem: Potřeby dospělých ve vztahu k řízení své kariéry a možnosti jejich uspokojování prostřednictvím služeb kariérového poradenství. Kvalitativní šetření bylo realizováno v duchu biografického výzkumu s využitím metody životního příběhu. Pro účely tohoto příspěvku byl sestaven výzkumný vzorek sedmi žen různého věku, stejného stupně vzdělání, s minimálně jednoletou zkušeností v zaměstnání a s různými typy změn v kariéře. Z dat vyplývá, že se ženy učí buď v důsledku tlaku určité situace, nebo tzv. do zásoby. Pokud se ženy učí v důsledku tlaku konkrétní situace, informální učení představuje nástroj uspokojování různých potřeb vnímaných jako deficit. The aim of this text is to describe how informal learning influences the career development of women. Answer to the above mentioned question follows from a qualitative study within a research study on the topic: The needs of adults in relation to the building of their careers and how to satisfy these through career counselling and guidance services. Qualitative approach was implemented as biographic research with the use of the life story method. For the purpose of this text, we used a sample of seven women of different ages, the same degree of education, with at least one-year-work experience and with different types of changes in their careers. The data suggest that women learn informally either due to the pressure of a situation or %22for the future%22. If women learn as a result of the pressure of the situation, informal learning represents a tool for satisfying needs that are perceived as deficit.
dcterms:title
Informální učení v kariéře žen Informal learning within the career development of women Informální učení v kariéře žen
skos:prefLabel
Informální učení v kariéře žen Informální učení v kariéře žen Informal learning within the career development of women
skos:notation
RIV/00216224:14210/13:00069623!RIV14-MSM-14210___
n12:predkladatel
n14:orjk%3A14210
n3:aktivita
n8:V
n3:aktivity
V
n3:cisloPeriodika
č. 3
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:5812224
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
80117
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/13:00069623
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
informal learning; career; career development; life story
n3:klicoveSlovo
n16:career n16:informal%20learning n16:career%20development n16:life%20story
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[1EDA3883ECC8]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:svazekPeriodika
roč. 23
n3:tvurceVysledku
Hloušková, Lenka
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
22
n17:doi
10.5817/PedOr2013-3-342
n4:organizacniJednotka
14210