This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00069511%21RIV14-MSM-14210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00069511%21RIV14-MSM-14210___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The lecture is focused on the learning process today's generation of students, which is called the digital generation. The author analyzes the concept of the %22digital generation%22, then discusses the possibilities of educational research examining the process of learning supported by digital technology. The author also presents new theoretical concepts, such as learning lives, etc. V přednášce je věnována pozornost problematice procesu učení dnešní generace studentů, která je nazývána tzv. digitální generací. Autor analyzuje pojem %22digitální generace%22, poté se zamýšlí nad možnostmi pedagogického výzkumu zkoumat proces učení s podporou digitálních technologií. Představuje rovněž nové teoretické koncepty, např. learning lives apod. V přednášce je věnována pozornost problematice procesu učení dnešní generace studentů, která je nazývána tzv. digitální generací. Autor analyzuje pojem %22digitální generace%22, poté se zamýšlí nad možnostmi pedagogického výzkumu zkoumat proces učení s podporou digitálních technologií. Představuje rovněž nové teoretické koncepty, např. learning lives apod.
dcterms:title
Learning of Digital Generation as a Challenge for Educational Research Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum
skos:prefLabel
Learning of Digital Generation as a Challenge for Educational Research Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum Učení digitální generace jako výzva pro pedagogický výzkum
skos:notation
RIV/00216224:14210/13:00069511!RIV14-MSM-14210___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A14210
n4:aktivita
n17:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n12:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n16:7894457
n4:druhVysledku
n5:O
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
112305
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/13:00069511
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
learning; digital generation; e-learning; educational research; learning environment; learning lives
n4:klicoveSlovo
n8:learning%20environment n8:educational%20research n8:learning n8:e-learning n8:digital%20generation n8:learning%20lives
n4:kontrolniKodProRIV
[06C5BBA4439D]
n4:obor
n14:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n4:tvurceVysledku
Zounek, Jiří
n15:organizacniJednotka
14210