This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n18http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00066397%21RIV14-GA0-14210___/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00066397%21RIV14-GA0-14210___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2013/PedOr13_4_Kvalitativni_SedovaSvaricek.pdf
dcterms:description
The aim of this methodological study is to define basic rules of a good qualitatively oriented empirical study, that means a research report presenting results of qualitative research which is intended for publication in a scientific journal. At the same time we share a distance from explicitly formulated quality criteria of qualitative research that might limit the autonomy of researcher when choosing own research methods and procedures. Our rules should therefore be seen as framework recommendations which enable authors to retain control over the quality of their own research. Presented rules apply to the four key areas of the research report: we address (1) theoretical part of the study, (2) description of the plan and conduct of the research, (3) outcomes of analysis and interpretation of data, and (4) language and style of writing the research report. Cílem této metodologické studie je definovat základní pravidla dobré kvalitativně orientované empirické studie, to znamená výzkumné zprávy prezentující výsledky kvalitativního výzkumného šetření, která je určena k publikaci v odborném vědeckém časopise. Sdílíme přitom odstup vůči jednoznačně formulovaným kritériím kvality kvalitativního výzkumu, která mohou omezovat autonomii výzkumníka v rozhodování o vlastních postupech. Naše pravidla je proto třeba vnímat jako rámcová doporučení, která umožní autorovi udržet kontrolu nad kvalitou vlastního výzkumu. Uváděná pravidla se vztahují ke čtyřem klíčovým oblastem výzkumné zprávy: věnujeme se (1) teoretickému rámci studie, (2) popisu plánu a průběhu výzkumu, (3) výstupům z analýzy a interpretaci dat a (4) jazyku a stylu psaní výzkumné zprávy. Postupně definujeme 16 základních pravidel kvalitativního psaní, která vykládáme za pomoci metodologické literatury a komentovaných příkladů z publikovaných i nepublikovaných kvalitativních studií. Cílem této metodologické studie je definovat základní pravidla dobré kvalitativně orientované empirické studie, to znamená výzkumné zprávy prezentující výsledky kvalitativního výzkumného šetření, která je určena k publikaci v odborném vědeckém časopise. Sdílíme přitom odstup vůči jednoznačně formulovaným kritériím kvality kvalitativního výzkumu, která mohou omezovat autonomii výzkumníka v rozhodování o vlastních postupech. Naše pravidla je proto třeba vnímat jako rámcová doporučení, která umožní autorovi udržet kontrolu nad kvalitou vlastního výzkumu. Uváděná pravidla se vztahují ke čtyřem klíčovým oblastem výzkumné zprávy: věnujeme se (1) teoretickému rámci studie, (2) popisu plánu a průběhu výzkumu, (3) výstupům z analýzy a interpretaci dat a (4) jazyku a stylu psaní výzkumné zprávy. Postupně definujeme 16 základních pravidel kvalitativního psaní, která vykládáme za pomoci metodologické literatury a komentovaných příkladů z publikovaných i nepublikovaných kvalitativních studií.
dcterms:title
How to write qualitatively oriented research studies. Quality in qualitative research Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu
skos:prefLabel
Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu How to write qualitatively oriented research studies. Quality in qualitative research Jak psát kvalitativně orientované výzkumné studie. Kvalita v kvalitativním výzkumu
skos:notation
RIV/00216224:14210/13:00066397!RIV14-GA0-14210___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A14210
n4:aktivita
n14:P
n4:aktivity
P(GA13-23578S)
n4:cisloPeriodika
4
n4:dodaniDat
n10:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n7:9714863 n7:8701342
n4:druhVysledku
n9:J
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
81489
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/13:00066397
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
quality in qualitative research; qualitative research; quality criteria; academic writing
n4:klicoveSlovo
n6:qualitative%20research n6:quality%20criteria n6:quality%20in%20qualitative%20research n6:academic%20writing
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[69C2D42B6F47]
n4:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n4:obor
n15:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n16:GA13-23578S
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2013
n4:svazekPeriodika
23
n4:tvurceVysledku
Švaříček, Roman Šeďová, Klára
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
33
n18:doi
10.5817/PedOr2013-4-478
n21:organizacniJednotka
14210