This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00074704%21RIV15-MSM-14210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00074704%21RIV15-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Tato monografie se zabývá využitím tvůrčího psaní v literární výchově. Ukazuje, jak zařadit do školní praxe cvičení na tvorbu textu, a vysvětluje, proč je tvůrčí psaní účinné jako vyučovací metoda. Autoři monografie chápou tvůrčí psaní jako nástroj poznání. Metody tvůrčího psaní směřují k rozvoji vnímání, prožívání a myšlení žáka a také k rozvoji tvořivé komunikace ve školní třídě. Tvůrčí psaní přitom zůstává také zábavou a (ačkoli to není hlavním záměrem) rozvíjí literární talent pisatele. Kniha nabízí vedle teoretických pasáží řadu jednotlivých projektů (komponovaných tematických lekcí), které najdou využití nejen ve školním vzdělávání (na střední či vysoké škole), ale také jako součást volnočasových aktivit. Tato monografie se zabývá využitím tvůrčího psaní v literární výchově. Ukazuje, jak zařadit do školní praxe cvičení na tvorbu textu, a vysvětluje, proč je tvůrčí psaní účinné jako vyučovací metoda. Autoři monografie chápou tvůrčí psaní jako nástroj poznání. Metody tvůrčího psaní směřují k rozvoji vnímání, prožívání a myšlení žáka a také k rozvoji tvořivé komunikace ve školní třídě. Tvůrčí psaní přitom zůstává také zábavou a (ačkoli to není hlavním záměrem) rozvíjí literární talent pisatele. Kniha nabízí vedle teoretických pasáží řadu jednotlivých projektů (komponovaných tematických lekcí), které najdou využití nejen ve školním vzdělávání (na střední či vysoké škole), ale také jako součást volnočasových aktivit. This monograph deals with the use of creative writing in literary education. It shows how exercises aimed at creating texts can be incorporated into school practice and explains why creative writing is effective as a teaching method. The authors of the monograph understand creative writing as a mental tool of cognition, as a medium of creative thinking. The methods of creative writing lead to the development of students´ perception, experiencing and thinking, and also to the development of creative communication in classrooms. At the same time, creative writing is enjoyable and (although this is not the main goal) develops the literary talent of writers. Besides the theoretical background, this book also presents individual projects (lessons devoted to a particular topic) which might be utilized not only in school education (secondary or tertiary) but also as a part of free-time activities.
dcterms:title
Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání Creative writing in literary education as a tool of cognition Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání
skos:prefLabel
Creative writing in literary education as a tool of cognition Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání
skos:notation
RIV/00216224:14210/12:00074704!RIV15-MSM-14210___
n3:aktivita
n5:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n4:3354148 n4:9889574 n4:2603586 n4:4379853 n4:7325649
n3:druhVysledku
n15:O
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
175442
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/12:00074704
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
creative writing
n3:klicoveSlovo
n7:creative%20writing
n3:kontrolniKodProRIV
[B9DB77459D96]
n3:obor
n13:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetTvurcuVysledku
6
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2012
n3:tvurceVysledku
Cholastová, Jitka Kuběnský, Petr Šalamounová, Zuzana Kopečná, Pavla Dvořáková, Dagmar Fišer, Zbyněk
n14:organizacniJednotka
14210