This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://bibframe.org/vocab/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00063275%21RIV13-MSM-14210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00063275%21RIV13-MSM-14210___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá problematikou stresu a copingovými strategiemi u středoškoláků. Prezentuje výsledky kvantitativního výzkumného šetření, v němž byly jako technika sběru dat použity dotazníky distribuované žákům třetích ročníků středních škol. Na základě získaných dat byly z jištěny situace, které jsou vnímány jako stresové, byla určena četnost jejich výskytu a dále byly identifikovány copingové strategie, které žáci při vyrovnávání se stresovou situací používají. Příspěvek se zabývá problematikou stresu a copingovými strategiemi u středoškoláků. Prezentuje výsledky kvantitativního výzkumného šetření, v němž byly jako technika sběru dat použity dotazníky distribuované žákům třetích ročníků středních škol. Na základě získaných dat byly z jištěny situace, které jsou vnímány jako stresové, byla určena četnost jejich výskytu a dále byly identifikovány copingové strategie, které žáci při vyrovnávání se stresovou situací používají. The paper examines stress and coping strategies among upper secondary school students. It presents the results of a quantitative research study which used questionnaires completed by third year students as its data collection method. Based on the collected data, the paper identifies which situations are perceived as stressful, what is their occurrence rate and which coping strategies students use while dealing with them.
dcterms:title
Stres a žáci středních škol Stres a žáci středních škol Stress and Upper Secondary School Students
skos:prefLabel
Stres a žáci středních škol Stres a žáci středních škol Stress and Upper Secondary School Students
skos:notation
RIV/00216224:14210/12:00063275!RIV13-MSM-14210___
n6:predkladatel
n16:orjk%3A14210
n3:aktivita
n11:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
č. 2
n3:dodaniDat
n5:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n19:4418409
n3:druhVysledku
n10:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
171684
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/12:00063275
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
student; school; stress; coping strategies; stressful situation
n3:klicoveSlovo
n12:coping%20strategies n12:stressful%20situation n12:school n12:student n12:stress
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[A6F716424199]
n3:nazevZdroje
Studia paedagogica
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2012
n3:svazekPeriodika
roč. 17
n3:tvurceVysledku
Jandová, Kateřina
s:issn
1803-7437
s:numberOfPages
9
n9:doi
10.5817/SP2012-2-8
n13:organizacniJednotka
14210