This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061494%21RIV13-MSM-14210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061494%21RIV13-MSM-14210___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek nahlíží skrze etnografický přístup do komunity freeganů a popisuje ji jako aktivního aktéra edukačních procesů a zároveň bohaté prostředí pro informální učení. Výsledky výzkumu ukazují metody a cíle neformálního vzdělávání, které freegani realizují pro širokou veřejnost. Představují tak významného aktéra osvěty a občanského vzdělávání v rámci sociálně pedagogické praxe. The research is focused on community of practice of freegans. It enquires informal learning process within the community and the role of community in public pedagogy. Příspěvek nahlíží skrze etnografický přístup do komunity freeganů a popisuje ji jako aktivního aktéra edukačních procesů a zároveň bohaté prostředí pro informální učení. Výsledky výzkumu ukazují metody a cíle neformálního vzdělávání, které freegani realizují pro širokou veřejnost. Představují tak významného aktéra osvěty a občanského vzdělávání v rámci sociálně pedagogické praxe.
dcterms:title
Communities of practice in education Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů
skos:prefLabel
Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů Communities of practice in education
skos:notation
RIV/00216224:14210/12:00061494!RIV13-MSM-14210___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A14210
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n13:5372194
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
145245
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/12:00061494
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
communities of practice; freegans; informal learning
n3:klicoveSlovo
n15:informal%20learning n15:communities%20of%20practice n15:freegans
n3:kontrolniKodProRIV
[BD11A53306D5]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Lojdová, Kateřina
n3:typAkce
n5:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n18:hasPublisher
Institut meziooborových studií
n21:isbn
9788087182277
n19:organizacniJednotka
14210