This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00053148%21RIV12-MSM-14210___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00053148%21RIV12-MSM-14210___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Od roku 2008 využívá Masarykova univerzita elektronický dotazník, který je určen zejména pro zjištění zpětné vazby k Testu studijních předpokladů (dále TSP) od uchazečů o studium, kteří test vykonali. Dotazník je uchazečům zpřístupněn prostřednictvím jejich e-přihlášky poté, co TSP proběhne a uchazečům je sdělen jejich výsledek. Dotazník kromě zpětné vazby k TSP dále zjišťuje, zda se uchazeči hlásí také na jinou vysokou školu, a pokud ano, na jakém místě v jejich preferenci je Masarykova univerzita a co ovlivňuje jejich volbu. Předkládaný poster stručně shrnuje výsledky získané pomocí tohoto dotazníku během tří let jeho používání. Uvádí například, jak je TSP uchazeči vnímán jako celek, jaké jeho části jsou uchazeči hodnoceny jako obtížnější nebo naopak snadnější, jak uchazeči hodnotí kvalitu zpracování testu apod. Dále prezentuje výsledky zjištěné při porovnání hodnocení TSP uchazeči v roce 2010 s jejich výsledkem v tomto testu. Od roku 2008 využívá Masarykova univerzita elektronický dotazník, který je určen zejména pro zjištění zpětné vazby k Testu studijních předpokladů (dále TSP) od uchazečů o studium, kteří test vykonali. Dotazník je uchazečům zpřístupněn prostřednictvím jejich e-přihlášky poté, co TSP proběhne a uchazečům je sdělen jejich výsledek. Dotazník kromě zpětné vazby k TSP dále zjišťuje, zda se uchazeči hlásí také na jinou vysokou školu, a pokud ano, na jakém místě v jejich preferenci je Masarykova univerzita a co ovlivňuje jejich volbu. Předkládaný poster stručně shrnuje výsledky získané pomocí tohoto dotazníku během tří let jeho používání. Uvádí například, jak je TSP uchazeči vnímán jako celek, jaké jeho části jsou uchazeči hodnoceny jako obtížnější nebo naopak snadnější, jak uchazeči hodnotí kvalitu zpracování testu apod. Dále prezentuje výsledky zjištěné při porovnání hodnocení TSP uchazeči v roce 2010 s jejich výsledkem v tomto testu. Since 2008 Masaryk University uses elektronic questionnaire for getting feedback for the Learning potential test (TSP) from applicants who filled in the test. The questionnaire is made accessible through their online application form shortly after they go through the test and find out their results. The questionnaire also finds out whether Masaryk University is their only choice and if not, then which other university they choose and what influences their choice. This poster briefly summerizes results from three years of using this method. It shows how TSP is percieved as a whole and which particular parts are considered the most difficult and which are the easiest, how applicant evaluate quality of processing TSP and so on. Furthermore it presents results found out during comparison of TSP evaluation by applicants in 2010 and their results in this test.
dcterms:title
Test studijních předpokladů a jeho hodnocení uchazeči o studium na MU Test studijních předpokladů a jeho hodnocení uchazeči o studium na MU Learning potential test and its evaluation by applicants for studies at MU
skos:prefLabel
Test studijních předpokladů a jeho hodnocení uchazeči o studium na MU Learning potential test and its evaluation by applicants for studies at MU Test studijních předpokladů a jeho hodnocení uchazeči o studium na MU
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00053148!RIV12-MSM-14210___
n10:predkladatel
n13:orjk%3A14210
n3:aktivita
n17:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n5:7648421 n5:5691478
n3:druhVysledku
n15:O
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
234872
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00053148
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
admission exams; the Learning Potential Test (TSP); evaluation of TSP; Masaryk University
n3:klicoveSlovo
n4:Masaryk%20University n4:evaluation%20of%20TSP n4:the%20Learning%20Potential%20Test%20%28TSP%29 n4:admission%20exams
n3:kontrolniKodProRIV
[008AFED1E2C9]
n3:obor
n16:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2011
n3:tvurceVysledku
Žoudlík, Jiří Klimusová, Helena
n12:organizacniJednotka
14210