This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00051999%21RIV12-MSM-14210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00051999%21RIV12-MSM-14210___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Due to the emphasis on positive and desirable aspects of personality, positive psychology offers a broad range of applications in the field of education. The following paper shows a variety of particular applications of positive psychology within Ethical instruction subject. We introduce theoretical approaches, results of several researches and also practical interventions in terms of positive psychology. All of them might inspire future teaching of Ethical education. Pozitivní psychologie nachází díky své orientaci na kladné a žádoucí aspekty osobnosti jedince široké možnosti uplatnění ve školství. V příspěvku nabízíme úvahu o konkrétních možnostech využití poznatků pozitivní psychologie v rámci předmětu Etická výchova. Představujeme vybrané teoretické přístupy, výsledky výzkumů i praktické intervence pozitivní psychologie, jež mohou sloužit jako inspirace pro výuku Etické výchovy. Pozitivní psychologie nachází díky své orientaci na kladné a žádoucí aspekty osobnosti jedince široké možnosti uplatnění ve školství. V příspěvku nabízíme úvahu o konkrétních možnostech využití poznatků pozitivní psychologie v rámci předmětu Etická výchova. Představujeme vybrané teoretické přístupy, výsledky výzkumů i praktické intervence pozitivní psychologie, jež mohou sloužit jako inspirace pro výuku Etické výchovy.
dcterms:title
Využití poznatků pozitivní psychologie v etické výchově Využití poznatků pozitivní psychologie v etické výchově Application of positive psychology in ethical education
skos:prefLabel
Application of positive psychology in ethical education Využití poznatků pozitivní psychologie v etické výchově Využití poznatků pozitivní psychologie v etické výchově
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00051999!RIV12-MSM-14210___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A14210
n3:aktivita
n21:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n18:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n14:7453167
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
240674
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00051999
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
positive psychology; ethical education; positive education
n3:klicoveSlovo
n6:positive%20psychology n6:ethical%20education n6:positive%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[60DB3798401A]
n3:mistoKonaniAkce
FF UK Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Škola jako místo setkávání 2011
n3:obor
n20:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2011
n3:tvurceVysledku
Slezáčková, Alena
n3:typAkce
n16:CST
n3:zahajeniAkce
2011-03-18+01:00
s:numberOfPages
11
n5:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Filozofická fakulta
n13:isbn
978-80-7308-347-2
n4:organizacniJednotka
14210