This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n24http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050521%21RIV12-GA0-14210___/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n23http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050521%21RIV12-GA0-14210___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/svariceksalamounova.pdf
dcterms:description
Příspěvek představuje výsledky empirické studie zaměřené na učitelské otázky a žákovské odpovědi v rámci komunikace ve školní třídě na druhém stupni základní školy. Nejprve jsou popsány učitelské otázky, které tvoří první část základní organizační struktury výukové komunikace a představuji až 70 % všech interakci v hodině). Následně se příspěvek věnuje žákovským odpovědím a popisuje některé kognitivní strategie, které mohou žáci použít při zodpovídání otázek učitele uplatnit. Příspěvek představuje výsledky empirické studie zaměřené na učitelské otázky a žákovské odpovědi v rámci komunikace ve školní třídě na druhém stupni základní školy. Nejprve jsou popsány učitelské otázky, které tvoří první část základní organizační struktury výukové komunikace a představuji až 70 % všech interakci v hodině). Následně se příspěvek věnuje žákovským odpovědím a popisuje některé kognitivní strategie, které mohou žáci použít při zodpovídání otázek učitele uplatnit. This paper presents the results of an investigation of the function of teacher questioning in selected humanities subjects at the lower secondary school. The main aim of the research was to establish the functions performed by teacher questioning in educational communication. Further we were interested in the kinds of questions teachers use in selected subjects, how teachers use open and closed questions, and how questions differ in terms of the cognitive demand factor. This is followed by a qualitative part that refers to mechanisms pupils may employ when replying to teacher questions in the effort to close in on the teacher’s interpretational framework and thus achieve correct answers.
dcterms:title
Structure and content of educational communication between teacher and pupils Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky
skos:prefLabel
Structure and content of educational communication between teacher and pupils Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00050521!RIV12-GA0-14210___
n9:predkladatel
n20:orjk%3A14210
n5:aktivita
n8:P
n5:aktivity
P(GA406/09/0752), P(GD406/09/H040)
n5:dodaniDat
n17:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n6:3354148 n6:8701342
n5:druhVysledku
n23:D
n5:duvernostUdaju
n14:S
n5:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
232836
n5:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00050521
n5:jazykVysledku
n15:cze
n5:klicovaSlova
IRF structure; teacher questioning; pupil rejoinders; cognitive learning
n5:klicoveSlovo
n11:teacher%20questioning n11:pupil%20rejoinders n11:cognitive%20learning n11:IRF%20structure
n5:kontrolniKodProRIV
[A7CC3686DC69]
n5:mistoKonaniAkce
Brno
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
n5:obor
n22:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:projekt
n10:GD406%2F09%2FH040 n10:GA406%2F09%2F0752
n5:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n5:tvurceVysledku
Šalamounová, Zuzana Švaříček, Roman
n5:typAkce
n16:CST
n5:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n24:doi
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-73
n3:hasPublisher
Masarykova univerzita
n21:isbn
978-80-210-5774-6
n19:organizacniJednotka
14210