This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n23http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050520%21RIV12-GA0-14210___/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n20http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n24http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050520%21RIV12-GA0-14210___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/salamounovasvaricek.pdf
dcterms:description
Předložený příspěvek se zabývá výukovou komunikací a jejím pojetím ze strany učitelů. Na základě analýzy opakovaných rozhovorů s šestnácti učiteli humanitních předmětů na druhém stupni základní školy se věnujeme tomu, jak sami učitelé vnímají komunikaci, která ve školní třídě nastává mezi nimi a jejich žáky. Z výsledků analýzy pak vyplývá snaha učitelů o směřování ke konstruktivistickému nastavení výukové komunikace, identifikovány jsou však také důvody, vzhledem ke kterým je implementace těchto snah do každodenní školní reality prozatím v půli cesty mezi IRF strukturou a dialogickou výukou. Předložený příspěvek se zabývá výukovou komunikací a jejím pojetím ze strany učitelů. Na základě analýzy opakovaných rozhovorů s šestnácti učiteli humanitních předmětů na druhém stupni základní školy se věnujeme tomu, jak sami učitelé vnímají komunikaci, která ve školní třídě nastává mezi nimi a jejich žáky. Z výsledků analýzy pak vyplývá snaha učitelů o směřování ke konstruktivistickému nastavení výukové komunikace, identifikovány jsou však také důvody, vzhledem ke kterým je implementace těchto snah do každodenní školní reality prozatím v půli cesty mezi IRF strukturou a dialogickou výukou. It is apparent that the result of educational communication is mostly dependant on teachers: for it is them who organize utterances according to their judgment, they choose who is about to speak, they stop utterances. The goal of this paper is therefore to answer the following research question: how do teachers at secondary Czech schools (ISCED 2A) perceive educational communication? Answering this question allows us to identify the ideal types of educational communication which determine the real results of this communication and which thus help to define the overall character of the educational process.
dcterms:title
Teacher’s belief on educational communication Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci
skos:prefLabel
Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci Teacher’s belief on educational communication
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00050520!RIV12-GA0-14210___
n15:predkladatel
n22:orjk%3A14210
n5:aktivita
n24:P
n5:aktivity
P(GA406/09/0752)
n5:dodaniDat
n10:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n6:8701342 n6:3354148
n5:druhVysledku
n7:D
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
233270
n5:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00050520
n5:jazykVysledku
n16:cze
n5:klicovaSlova
educational communication; subjective theories of teachers; IRF structure; discussion
n5:klicoveSlovo
n9:subjective%20theories%20of%20teachers n9:discussion n9:IRF%20structure n9:educational%20communication
n5:kontrolniKodProRIV
[550525646E8A]
n5:mistoKonaniAkce
Brno
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
n5:obor
n19:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:projekt
n18:GA406%2F09%2F0752
n5:rokUplatneniVysledku
n10:2011
n5:tvurceVysledku
Šalamounová, Zuzana Švaříček, Roman
n5:typAkce
n21:CST
n5:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
5
n20:doi
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-54
n23:hasPublisher
Masarykova univerzita
n13:isbn
978-80-210-5774-6
n14:organizacniJednotka
14210