This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n24http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050294%21RIV12-GA0-14210___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050294%21RIV12-GA0-14210___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kolarnehybalazarova.pdf
dcterms:description
The authors of this paper deal with the possibilities of understanding the frequently used and ambiguously perceived concept of Personal-Social Development. As we can see in literature and pedagogical praxis, the concepts of personal, social and personal-social development, evolution, growth or maturation are used side by side in very different circumstances. This paper offers various ways of understanding and using the concept of personal-social development in theoretical sources and pedagogical praxis. The authors introduce these approaches in six categories focused on the actual understanding of the concepts and their utilization in theoretical and empirical level (unambiguity in defining the goals, methods, means and outputs indicators). V příspěvku autoři pojednávají o možnostech nahlížení frekventovaného a nejednoznačně chápaného pojmu osobnostně sociální rozvoj. V odborné literatuře a pedagogické praxi dochází v rozdílných souvislostech k souběžnému užívání termínů, jakými jsou osobní, osobnostní, či osobnostně sociální rozvoj, vývoj, růst, apod. V textu jsou nabídnuty různé přístupy, resp. možnosti chápání a užívání zmíněného pojmu tak, jak se s nimi lze setkávat v teoretických pramenech i v bezprostřední pedagogické realitě. Tato pojetí autoři představují v šesti kategoriích zaměřených především na faktickou uchopitelnost jednotlivých konceptů a jejich využitelnost v teoretické i empirické rovině (tzn. jasnost a jednoznačnost vymezení cílů, metod, prostředků a indikátorů výstupů). V příspěvku autoři pojednávají o možnostech nahlížení frekventovaného a nejednoznačně chápaného pojmu osobnostně sociální rozvoj. V odborné literatuře a pedagogické praxi dochází v rozdílných souvislostech k souběžnému užívání termínů, jakými jsou osobní, osobnostní, či osobnostně sociální rozvoj, vývoj, růst, apod. V textu jsou nabídnuty různé přístupy, resp. možnosti chápání a užívání zmíněného pojmu tak, jak se s nimi lze setkávat v teoretických pramenech i v bezprostřední pedagogické realitě. Tato pojetí autoři představují v šesti kategoriích zaměřených především na faktickou uchopitelnost jednotlivých konceptů a jejich využitelnost v teoretické i empirické rovině (tzn. jasnost a jednoznačnost vymezení cílů, metod, prostředků a indikátorů výstupů).
dcterms:title
Personal-Social Development – on the Meanings of this Concept through the Optics of Pedagogical Discourse Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu
skos:prefLabel
Personal-Social Development – on the Meanings of this Concept through the Optics of Pedagogical Discourse Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu Osobnostně sociální rozvoj - o významu pojmu optikou pedagogického diskursu
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00050294!RIV12-GA0-14210___
n9:predkladatel
n14:orjk%3A14210
n4:aktivita
n5:P
n4:aktivity
P(GD406/09/H040)
n4:dodaniDat
n17:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n8:5882257 n8:7356862 n8:9076867
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
219013
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00050294
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
learning; experiential learning; reflective learning; personal and social development
n4:klicoveSlovo
n7:reflective%20learning n7:personal%20and%20social%20development n7:experiential%20learning n7:learning
n4:kontrolniKodProRIV
[F72D4CD06FBF]
n4:mistoKonaniAkce
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
n4:mistoVydani
Masarykova univerzita
n4:nazevZdroje
Konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 5. - 7. září 2011
n4:obor
n22:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n20:GD406%2F09%2FH040
n4:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n4:tvurceVysledku
Nehyba, Jan Kolář, Jan Lazarová, Bohumíra
n4:typAkce
n18:CST
n4:zahajeniAkce
2011-01-01+01:00
s:numberOfPages
7
n15:doi
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-28
n3:hasPublisher
Masarykova univerzita
n12:isbn
978-80-210-5774-6
n24:organizacniJednotka
14210