This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050030%21RIV12-GA0-14210___/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050030%21RIV12-GA0-14210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V příspěvku představujeme dílčí výsledky další fáze výzkumného projektu Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (GA ČR, 2010–1012). Ve druhé fázi řešení projektu byl zahájen empirický výzkum v základních školách, jehož cílem je poznat procesy organizační učení ve škole a jejich vedení a získat elementární přehled o stimulech a bariérách organizačního učení. Výzkumným designem kvalitativně orientované druhé fáze byla zvolena případová studie. V příspěvku budou detailněji pojednány výsledky první případové studie. Pozornost bude věnována hlavním výzkumným otázkám: Jak a co se dospělí (učitelé nebo užší vedení školy) učí přímo v prostředí školy? Jak blízko mají procesy organizačního učení ke klíčovému procesu chodu školy, tzn. učení a vyučování? Jaké jsou faktory podporující organizační učení ve škole? Jaké jsou faktory bránící organizačnímu učení ve škole? V příspěvku představujeme dílčí výsledky další fáze výzkumného projektu Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (GA ČR, 2010–1012). Ve druhé fázi řešení projektu byl zahájen empirický výzkum v základních školách, jehož cílem je poznat procesy organizační učení ve škole a jejich vedení a získat elementární přehled o stimulech a bariérách organizačního učení. Výzkumným designem kvalitativně orientované druhé fáze byla zvolena případová studie. V příspěvku budou detailněji pojednány výsledky první případové studie. Pozornost bude věnována hlavním výzkumným otázkám: Jak a co se dospělí (učitelé nebo užší vedení školy) učí přímo v prostředí školy? Jak blízko mají procesy organizačního učení ke klíčovému procesu chodu školy, tzn. učení a vyučování? Jaké jsou faktory podporující organizační učení ve škole? Jaké jsou faktory bránící organizačnímu učení ve škole? This paper brings particular results of empirical research on organizational learning in schools (it is the second stage of project %22Processes of organizational learning and their leadership and management in schools%22). Methodologically, extensive case study is carried out, focusing on a complete description and explanation of the processes of organizational learning, including organizational, group, and individual learning (in their interconnection), organized and informal learning and their leadership and management.The main research questions of this stage are the following: How, and what, do adults (teachers or the managing staff) learn in the environment of their schools? How close are the processes of organizational learning to the key process of school operation, i.e. learning and teaching? Which are the supportive factors to organizational learning in schools? What burdens make it difficult to learn from and with others?
dcterms:title
Leading processes of organizational learning in the school - the case study Vedení procesů organizačního učení ve škole – případová studie Vedení procesů organizačního učení ve škole – případová studie
skos:prefLabel
Vedení procesů organizačního učení ve škole – případová studie Leading processes of organizational learning in the school - the case study Vedení procesů organizačního učení ve škole – případová studie
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00050030!RIV12-GA0-14210___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A14210
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(GAP407/10/1197)
n3:dodaniDat
n4:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n7:7371063 n7:5812224 n7:9031308
n3:druhVysledku
n18:O
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
238080
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00050030
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
organizational learning; case study; basic school
n3:klicoveSlovo
n6:basic%20school n6:case%20study n6:organizational%20learning
n3:kontrolniKodProRIV
[0DD1AA42334E]
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n5:GAP407%2F10%2F1197
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2011
n3:tvurceVysledku
Pol, Milan Sedláček, Martin Hloušková, Lenka
n16:organizacniJednotka
14210