This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050023%21RIV12-GA0-14210___/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050023%21RIV12-GA0-14210___
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
dcterms:description
Tato práce přináší konkrétní výsledky empirického výzkumu organizačního učení ve školách. V empirické úrovni je cílem pochopit současnou realitu organizačního učení v českých základních školách, včetně jeho vedení a řízení v rámci školní kultury, pokud jde o hlavní proces chodu školy: učení a vyučování. Metodologicky jde o tři rozsáhlé případové studie, zaměřené na kompletní popis a vysvětlení procesů organizačního, skupinového a individuálního učení. Text dále hledá možnosti podněcování procesů organizačního učení uvnitř i vně školy a posilování stávajících procesů v dané škole. Tato práce přináší konkrétní výsledky empirického výzkumu organizačního učení ve školách. V empirické úrovni je cílem pochopit současnou realitu organizačního učení v českých základních školách, včetně jeho vedení a řízení v rámci školní kultury, pokud jde o hlavní proces chodu školy: učení a vyučování. Metodologicky jde o tři rozsáhlé případové studie, zaměřené na kompletní popis a vysvětlení procesů organizačního, skupinového a individuálního učení. Text dále hledá možnosti podněcování procesů organizačního učení uvnitř i vně školy a posilování stávajících procesů v dané škole.
dcterms:title
Organizational Learning in School: Case Studies of Czech Basic Schools Organizational Learning in School: Case Studies of Czech Basic Schools
skos:prefLabel
Organizational Learning in School: Case Studies of Czech Basic Schools Organizational Learning in School: Case Studies of Czech Basic Schools
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00050023!RIV12-GA0-14210___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A14210
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GAP407/10/1197)
n3:dodaniDat
n9:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n15:9445609 n15:5812224 n15:7371063 n15:9031308
n3:druhVysledku
n6:O
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
218891
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00050023
n3:jazykVysledku
n5:eng
n3:klicovaSlova
organizational learning; case study; school
n3:klicoveSlovo
n4:case%20study n4:organizational%20learning n4:school
n3:kontrolniKodProRIV
[F2A291A8C400]
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n17:GAP407%2F10%2F1197
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2011
n3:tvurceVysledku
Novotný, Petr Sedláček, Martin Hloušková, Lenka Pol, Milan
n14:organizacniJednotka
14210