This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049690%21RIV12-GA0-14210___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049690%21RIV12-GA0-14210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek představuje empirickou studii zaměřenou na učitelské otázky ve výukovém dialogu. Cílem je popsat učitelské otázky, které tvoří první část základní organizační struktury výukového dialogu (Mehan 1979) a představují až 70 % všech interakcí v hodině (Parker, Hurry 2007). Jakým způsobem učitel klade otázky žákům a tím pádem iniciuje dialog? Příspěvek se zaměří na otevřené otázky, uzavřené otázky, pseudootázky, iluzivní otázky, návodné otázky a otázky typu Proč. Příspěvek vychází z etnografického výzkumu školy. Data pochází z terénního výzkumu zaměřeného na komunikaci mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy. Sledována byla výuková komunikaci v hodinách šestnácti různých učitelů na čtyřech různých školách. Data byla získána pomocí přímého pozorování a videonahrávek vyučovacích hodin, dále pomocí hloubkových rozhovorů s učiteli a žáky a dotazníků pro žáky. V rámci analýzy otázek je užito dat především z videonahrávek výuky. Příspěvek představuje empirickou studii zaměřenou na učitelské otázky ve výukovém dialogu. Cílem je popsat učitelské otázky, které tvoří první část základní organizační struktury výukového dialogu (Mehan 1979) a představují až 70 % všech interakcí v hodině (Parker, Hurry 2007). Jakým způsobem učitel klade otázky žákům a tím pádem iniciuje dialog? Příspěvek se zaměří na otevřené otázky, uzavřené otázky, pseudootázky, iluzivní otázky, návodné otázky a otázky typu Proč. Příspěvek vychází z etnografického výzkumu školy. Data pochází z terénního výzkumu zaměřeného na komunikaci mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy. Sledována byla výuková komunikaci v hodinách šestnácti různých učitelů na čtyřech různých školách. Data byla získána pomocí přímého pozorování a videonahrávek vyučovacích hodin, dále pomocí hloubkových rozhovorů s učiteli a žáky a dotazníků pro žáky. V rámci analýzy otázek je užito dat především z videonahrávek výuky. Příspěvek představuje empirickou studii zaměřenou na učitelské otázky ve výukovém dialogu. Cílem je popsat učitelské otázky, které tvoří první část základní organizační struktury výukového dialogu (Mehan 1979) a představují až 70 % všech interakcí v hodině (Parker, Hurry 2007). Jakým způsobem učitel klade otázky žákům a tím pádem iniciuje dialog? Příspěvek se zaměří na otevřené otázky, uzavřené otázky, pseudootázky, iluzivní otázky, návodné otázky a otázky typu proč. Název příspěvku odkazuje k nejčastěji používaným učitelským otázkám ve výzkumném vzorku. Příspěvek vychází z etnografického výzkumu školy. Data pochází z terénního výzkumu zaměřeného na komunikaci mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy. Sledována byla výuková komunikaci v hodinách šestnácti různých učitelů na čtyřech různých školách. Data byla získána pomocí přímého pozorování a videonahrávek vyučovacích hodin, dále pomocí hloubkových rozhovorů s učiteli a žáky a dotazníků pro žáky.
dcterms:title
Teachers questions in educational dialogue in secondary school Učitelské otázky ve výukovém dialogu na druhém stupni základní školy Učitelské otázky ve výukovém dialogu na druhém stupni základní školy
skos:prefLabel
Teachers questions in educational dialogue in secondary school Učitelské otázky ve výukovém dialogu na druhém stupni základní školy Učitelské otázky ve výukovém dialogu na druhém stupni základní školy
skos:notation
RIV/00216224:14210/11:00049690!RIV12-GA0-14210___
n12:predkladatel
n18:orjk%3A14210
n3:aktivita
n6:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0752)
n3:dodaniDat
n9:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n14:8701342
n3:druhVysledku
n10:O
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
236546
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/11:00049690
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
ethnography; educational communication; dialog; teachers questions
n3:klicoveSlovo
n4:teachers%20questions n4:dialog n4:educational%20communication n4:ethnography
n3:kontrolniKodProRIV
[D20EA956AFD2]
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n15:GA406%2F09%2F0752
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2011
n3:tvurceVysledku
Švaříček, Roman
n17:organizacniJednotka
14210