This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00049288%21RIV11-GA0-14210___/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00049288%21RIV11-GA0-14210___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Text představuje empirickou studii, která na základě dat z terénního výzkumu popisuje mechanismy poskytování zpětné vazby ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Ukazuje, že se zpětná vazba má sice své pevné místo v komunikační struktuře, avšak je jí vlastní jistá vyprázdněnost, neboť učitelé jeví tendenci vyhýbat se explicitním hodnotícím výrokům. Text představuje empirickou studii, která na základě dat z terénního výzkumu popisuje mechanismy poskytování zpětné vazby ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Ukazuje, že se zpětná vazba má sice své pevné místo v komunikační struktuře, avšak je jí vlastní jistá vyprázdněnost, neboť učitelé jeví tendenci vyhýbat se explicitním hodnotícím výrokům. Based on a field research, this contribution is an empirical study describing the mechanisms of providing the feedback in educational communication in lower secondary (11-15) education. It reveals that the feedback holds its place in the communication structure but there is a certain blankness in it, for teachers seem to deliberately avoid making explicit evaluation statements.
dcterms:title
Concealed Evaluation: Feedback in the Educational Communication at the Lower Secondary Schools Zamlčené hodnocení: zpětná vazba ve výukové komunikaci nadruhém stupni základní školy Zamlčené hodnocení: zpětná vazba ve výukové komunikaci nadruhém stupni základní školy
skos:prefLabel
Concealed Evaluation: Feedback in the Educational Communication at the Lower Secondary Schools Zamlčené hodnocení: zpětná vazba ve výukové komunikaci nadruhém stupni základní školy Zamlčené hodnocení: zpětná vazba ve výukové komunikaci nadruhém stupni základní školy
skos:notation
RIV/00216224:14210/10:00049288!RIV11-GA0-14210___
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0752)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n12:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:9714863 n8:8701342
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
299414
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/10:00049288
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
feedback; evaluation; educational communication; scaffolding
n3:klicoveSlovo
n6:feedback n6:scaffolding n6:educational%20communication n6:evaluation
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[B6D47753ED6A]
n3:nazevZdroje
Studia paedagogica
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n16:GA406%2F09%2F0752
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2010
n3:svazekPeriodika
15
n3:tvurceVysledku
Šeďová, Klára Švaříček, Roman
s:issn
1803-7437
s:numberOfPages
26
n10:organizacniJednotka
14210