This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00046382%21RIV11-MSM-14210___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00046382%21RIV11-MSM-14210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek je výstupem výzkumného projektu, který si klade za cíl poznat proces učení současné generace studentů na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (MU), přičemž se zaměřuje na využívání různých prostředků ICT při studiu. Autor se soustředí na výhody i nevýhody využívání různých technologií při studiu. Dále se věnuje sociálním sítím a virtuálním komunitám. Ukáže na konkrétním případě tzv. digitálního studenta, který je příkladem toho, jak si studenti přizpůsobují nástroje ICT a elektronické materiály svým potřebám či učebním stylům a vytvářejí si tak svoje vlastní digitální učební prostředí. The paper is an output from a research project whose objective is to understand the process of learning among the current generation of students in the Faculty of Arts, MU, focusing on the use of ICT tools. The research has been undertaken in Masaryk University, with support from the Grant Foundation of the Dean of Faculty of Arts. It also focuses on which specific ICT tools and learning sources students use in their study, which of them they prefer and why. Rather than limiting itself to the use of university online systems, the research will strive to uncover the role played by web 2.0 services. Příspěvek je výstupem výzkumného projektu, který si klade za cíl poznat proces učení současné generace studentů na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (MU), přičemž se zaměřuje na využívání různých prostředků ICT při studiu. Autor se soustředí na výhody i nevýhody využívání různých technologií při studiu. Dále se věnuje sociálním sítím a virtuálním komunitám. Ukáže na konkrétním případě tzv. digitálního studenta, který je příkladem toho, jak si studenti přizpůsobují nástroje ICT a elektronické materiály svým potřebám či učebním stylům a vytvářejí si tak svoje vlastní digitální učební prostředí.
dcterms:title
Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů) Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů) Tertiary education in the era of social networking (through students` eyes)
skos:prefLabel
Tertiary education in the era of social networking (through students` eyes) Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů) Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů)
skos:notation
RIV/00216224:14210/10:00046382!RIV11-MSM-14210___
n4:aktivita
n15:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n14:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n19:7894457
n4:druhVysledku
n18:D
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
297417
n4:idVysledku
RIV/00216224:14210/10:00046382
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
terciary education; research; e-learning; web 2.0; student; study; ICT; social network
n4:klicoveSlovo
n5:web%202.0 n5:student n5:social%20network n5:research n5:e-learning n5:study n5:terciary%20education n5:ICT
n4:kontrolniKodProRIV
[7429D0C24206]
n4:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n4:mistoVydani
Hradec Králové
n4:nazevZdroje
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2010
n4:tvurceVysledku
Zounek, Jiří
n4:typAkce
n17:CST
n4:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n16:hasPublisher
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
n10:isbn
978-80-7435-067-2
n8:organizacniJednotka
14210