This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00040948%21RIV11-MSM-14210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00040948%21RIV11-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Vývoj v oblasti profesního vzdělávání dospělých po roce 1989 v ČR lze rozčlenit do dvou fází, přičemž obě tyto fáze mají charakter transformace - proměnily se vnější i vnitřní podmínky realizace učení a vzdělávání, což zasáhlo podstatu celého systému i diskurz profesního vzdělávání dospělých. První transformace měla primárně ekonomický charakter a jejím průvodním jevem byl určitý chaos v představě o roli profesního vzdělávání dospělých a lidských zdrojů v ekonomice a společnosti. Druhá transformace má zřejmě charakter andragogický a jejími zjevnými znaky jsou v první řadě změna diskurzu učení se a vzdělávání dospělých v profesním a pracovním kontextu, dále proměna kultury organizace práce a učení a konečně prosazování nových řešení existujících sociálních a ekonomických problémů i otázek vzdělávání dospělých a rozvoje lidských zdrojů. Vývoj v oblasti profesního vzdělávání dospělých po roce 1989 v ČR lze rozčlenit do dvou fází, přičemž obě tyto fáze mají charakter transformace - proměnily se vnější i vnitřní podmínky realizace učení a vzdělávání, což zasáhlo podstatu celého systému i diskurz profesního vzdělávání dospělých. První transformace měla primárně ekonomický charakter a jejím průvodním jevem byl určitý chaos v představě o roli profesního vzdělávání dospělých a lidských zdrojů v ekonomice a společnosti. Druhá transformace má zřejmě charakter andragogický a jejími zjevnými znaky jsou v první řadě změna diskurzu učení se a vzdělávání dospělých v profesním a pracovním kontextu, dále proměna kultury organizace práce a učení a konečně prosazování nových řešení existujících sociálních a ekonomických problémů i otázek vzdělávání dospělých a rozvoje lidských zdrojů. Developments in the area of professional adult education after 1989 can be divided into two phases, while each of these phases have a character of transformation: external and internal conditions changed, which affected the nature of the whole system as well as the discourse of professional adult education. The first transformation was primarily economic in its nature and its side-effect was a certain chaos in the concept of the role of professional adult education and human resources in the economy and society. The second transformation probably has an andragogic character and its obvious feature is the change in discourse. The second transformation, which we are witnessing nowadays, is much subtler than the - without exaggeration, brutal first transformation. Indicators of second transformation are 1. (mostly) changing professional discourse, not only andragogic, but also managerial, economic, etc.; 2. (scarce) empirical evidence on the changing learning culture in organisations.
dcterms:title
Workplace learning in the context of two transformations of adult vocational training Workplace learning v kontextu dvou transformací profesního vzdělávání dospělých Workplace learning v kontextu dvou transformací profesního vzdělávání dospělých
skos:prefLabel
Workplace learning v kontextu dvou transformací profesního vzdělávání dospělých Workplace learning v kontextu dvou transformací profesního vzdělávání dospělých Workplace learning in the context of two transformations of adult vocational training
skos:notation
RIV/00216224:14210/10:00040948!RIV11-MSM-14210___
n3:aktivita
n12:S n12:P
n3:aktivity
P(1J017/04-DP2), S
n3:dodaniDat
n7:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:9445609
n3:druhVysledku
n9:O
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
298919
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/10:00040948
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
learning; workplace; education; training; adults
n3:klicoveSlovo
n6:education n6:workplace n6:learning n6:adults n6:training
n3:kontrolniKodProRIV
[8DD88F263805]
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n13:1J017%2F04-DP2
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n3:tvurceVysledku
Novotný, Petr
n15:organizacniJednotka
14210