This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00052045%21RIV12-MSM-14210___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00052045%21RIV12-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu. Příspěvek se zaměřuje na aktualizace verbálních a neverbálních komunikačních kódů v tištěné reklamě. I když má reklama v časopisech k dispozici pouze verbální a vizuální kód, dokáže působit na všechny naše smysly, kterými vnímáme okolí. Apelu na naše smysly je dosaženo především contextualizací verbálního a obrazového kódu. The objective of the paper is to study the actualization of verbal and non-verbal codes of communication in press advetitisng. Even though advertising in magazines can employ only the verbal and visual code, it is able to address all our senses. It is the contextualization of the verbal and visual codes that enable the persuader to address our senses.
dcterms:title
Word-Picture-Sound in Advertising Slovo-obraz-zvuk v reklamě Slovo-obraz-zvuk v reklamě
skos:prefLabel
Slovo-obraz-zvuk v reklamě Slovo-obraz-zvuk v reklamě Word-Picture-Sound in Advertising
skos:notation
RIV/00216224:14210/08:00052045!RIV12-MSM-14210___
n3:aktivita
n10:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n16:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n6:6500641
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
395334
n3:idVysledku
RIV/00216224:14210/08:00052045
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
advertising; senses; verbal and non-verbal codes
n3:klicoveSlovo
n9:senses n9:advertising n9:verbal%20and%20non-verbal%20codes
n3:kontrolniKodProRIV
[6DA4ABBD7F4D]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Intermedialita: Slovo - obraz - zvuk. Sborník příspěvků z mezinárodního sympozia
n3:obor
n17:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2008
n3:tvurceVysledku
Pelclová, Jana
n3:typAkce
n14:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-01-01+01:00
s:numberOfPages
334
n8:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n13:isbn
978-80-244-2054-7
n11:organizacniJednotka
14210