This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00032431%21RIV10-MSM-14210___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00032431%21RIV10-MSM-14210___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Kniha je výsledkem týmové práce názorově spřízněných autorů, kteří prezentují určitý pohled na kvalitativní přístup v pedagogice, přičemž tento pohled nepovažují za jediný možný. Rozmanitost v metodologických přístupech, tak jak je používají a prezentují různí autoři, naopak chápou jako důležitý inspirační zdroj. Zároveň však chtějí ukázat, že kvalitativní výzkum není jen záležitost výzkumníkova talentu, intuice a neustálé improvizace, nýbrž že má své ustálené a systematizované postupy. Jak napovídá podtitul knihy, kvalitativní výzkum je hra, jenž může bavit všechny hráče jen tehdy, budou-li respektovat několik výchozích pravidel. <br />Knihu je rozdělena do dvou částí: první je metodologická, kde je popisován celý proces kvalitativního výzkumu od prvního nápadu, přes výběr výzkumného designu, sběr dat, jejich analýzu a interpretaci až k napsání výzkumné zprávy. Kniha je výsledkem týmové práce názorově spřízněných autorů, kteří prezentují určitý pohled na kvalitativní přístup v pedagogice, přičemž tento pohled nepovažují za jediný možný. Rozmanitost v metodologických přístupech, tak jak je používají a prezentují různí autoři, naopak chápou jako důležitý inspirační zdroj. Zároveň však chtějí ukázat, že kvalitativní výzkum není jen záležitost výzkumníkova talentu, intuice a neustálé improvizace, nýbrž že má své ustálené a systematizované postupy. Jak napovídá podtitul knihy, kvalitativní výzkum je hra, jenž může bavit všechny hráče jen tehdy, budou-li respektovat několik výchozích pravidel. <br />Knihu je rozdělena do dvou částí: první je metodologická, kde je popisován celý proces kvalitativního výzkumu od prvního nápadu, přes výběr výzkumného designu, sběr dat, jejich analýzu a interpretaci až k napsání výzkumné zprávy. The book is a manual for students and young scholars in the fields of educational sciences, psychology and related subjects. Ideally, the reader practices suggested steps on his/her own research project while reading the corresponding parts of the book. <br />The title is divided into two parts. In the first, methodological part, we describe the complete process of a qualitative research from the initial idea, through choosing the research design, the data collection, the data analysis and interpretation, to the writing of the research report. First, we discuss the principal questions of methodology so that the reader gets sufficient support for the realization of his/her own research. <br />The second chapter concerns the criteria of the quality of qualitative research (credibility, applicability, reliability) and the questions of ethics in qualitative research.
dcterms:title
Qualitative Research in Educational Sciences: Game Rules Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry
skos:prefLabel
Qualitative Research in Educational Sciences: Game Rules Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry
skos:notation
RIV/00216224:14210/07:00032431!RIV10-MSM-14210___
n5:aktivita
n13:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n10:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n16:9714863 n16:8701342
n5:druhVysledku
n14:B
n5:duvernostUdaju
n7:S
n5:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
430254
n5:idVysledku
RIV/00216224:14210/07:00032431
n5:jazykVysledku
n15:cze
n5:klicovaSlova
qualitative research; education; textbook
n5:klicoveSlovo
n11:education n11:textbook n11:qualitative%20research
n5:kontrolniKodProRIV
[FB11A2096ED3]
n5:mistoVydani
Praha
n5:nazevEdiceCisloSvazku
Pedagogika
n5:nazevZdroje
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry
n5:obor
n8:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetStranKnihy
384
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n10:2007
n5:tvurceVysledku
Švaříček, Roman Šeďová, Klára
s:numberOfPages
384
n4:hasPublisher
Portál
n12:isbn
978-80-7367-313-0
n19:organizacniJednotka
14210