This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216224%3A14210%2F05%3A00030663%21RIV10-MSM-14210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216224%3A14210%2F05%3A00030663%21RIV10-MSM-14210___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu). Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu). Issues of learning styles of traditional and Dalton primary school pupils.
dcterms:title
K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils
skos:prefLabel
Issues of Learning Styles of Traditional and Dalton Primary School Pupils K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
skos:notation
RIV/00216224:14210/05:00030663!RIV10-MSM-14210___
n5:aktivita
n17:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n9:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n20:2728524
n5:druhVysledku
n14:D
n5:duvernostUdaju
n7:S
n5:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
526390
n5:idVysledku
RIV/00216224:14210/05:00030663
n5:jazykVysledku
n12:cze
n5:klicovaSlova
learning styles; primary school; traditional school; alternative (Dalton) school; pupils
n5:klicoveSlovo
n10:pupils n10:primary%20school n10:learning%20styles n10:alternative%20%28Dalton%29%20school n10:traditional%20school
n5:kontrolniKodProRIV
[8D07F4BDE90D]
n5:mistoKonaniAkce
Filozofická fakulta UP Olomouc
n5:mistoVydani
Olomouc
n5:nazevZdroje
Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004.
n5:obor
n8:AN
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2005
n5:tvurceVysledku
Stránská, Zdenka
n5:typAkce
n15:CST
n5:zahajeniAkce
2004-09-09+02:00
s:issn
1214-3251
s:numberOfPages
1
n6:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci. Filozofická fakulta; Českomoravská psychologická společnost
n13:isbn
80-244-1059-1
n19:organizacniJednotka
14210