This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119040%21RIV12-MZP-11690___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11690%2F11%3A10119040%21RIV12-MZP-11690___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Teaching in an open space provides an opportunity to use active forms of teaching / learning and creates conditions for social learning. However, results of such process-based teaching methods cannot be easily assessed by standard evaluation tools, such as online testing. The authors demonstrate how the pedagogical principle, according to which educational objectives, methods, learning environments and assessment procedures must correspond with one another, can be applied in practice. They analyze a method of assessment focused on %22students' approaches to learning%22, demonstrate it on the use of standardized questionnaires and describe its benefits in comparison with other evaluation tools. Practical experience with this type of assessment was gained through international cooperation in higher education within the international Virtual Campus for Sustainable Development (VCSE) network. Výuka v otevřeném prostoru poskytuje příležitost k využití aktivních forem výuky/učení a vytváří podmínky k sociálnímu učení. Výstupy takto založených procesů učení lze ovšem obtížně hodnotit pomocí standardních nástrojů, například online testování. Autoři ukazují, jak lze prakticky uplatnit pedagogickou zásadu, že edukační cíle, metody a prostředí pro výuku, a postupy hodnocení musí být ve vzájemném souladu. Analyzují metodu hodnocení studentských přístupů k učení využívající standardizovaná dotazníková šetření a srovnávají ji s dalšími možnostmi sledování procesů učení v elektronickém prostředí. Ukazují praktické zkušenosti s tímto typem hodnocení v rámci výuky v mezinárodní síti spolupráce VCSE. Výuka v otevřeném prostoru poskytuje příležitost k využití aktivních forem výuky/učení a vytváří podmínky k sociálnímu učení. Výstupy takto založených procesů učení lze ovšem obtížně hodnotit pomocí standardních nástrojů, například online testování. Autoři ukazují, jak lze prakticky uplatnit pedagogickou zásadu, že edukační cíle, metody a prostředí pro výuku, a postupy hodnocení musí být ve vzájemném souladu. Analyzují metodu hodnocení studentských přístupů k učení využívající standardizovaná dotazníková šetření a srovnávají ji s dalšími možnostmi sledování procesů učení v elektronickém prostředí. Ukazují praktické zkušenosti s tímto typem hodnocení v rámci výuky v mezinárodní síti spolupráce VCSE.
dcterms:title
Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí Processes of teaching and approaches to learning - evaluation of students work in wiki environment Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí
skos:prefLabel
Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí Procesy a přístupy k učení - hodnocení práce studentů ve wiki prostředí Processes of teaching and approaches to learning - evaluation of students work in wiki environment
skos:notation
RIV/00216208:11690/11:10119040!RIV12-MZP-11690___
n19:predkladatel
n20:orjk%3A11690
n5:aktivita
n11:P
n5:aktivity
P(SP/4H6/142/08)
n5:dodaniDat
n13:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n10:2918390 n10:2357984 n10:3387011
n5:druhVysledku
n7:D
n5:duvernostUdaju
n18:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
224180
n5:idVysledku
RIV/00216208:11690/11:10119040
n5:jazykVysledku
n21:cze
n5:klicovaSlova
evaluation; approaches to learning; learning processes; wiki; e-learning
n5:klicoveSlovo
n6:e-learning n6:learning%20processes n6:wiki n6:approaches%20to%20learning n6:evaluation
n5:kontrolniKodProRIV
[CD4A9B0B30A7]
n5:mistoKonaniAkce
Brno
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
Sborník 7. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2011
n5:obor
n16:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:projekt
n22:SP%2F4H6%2F142%2F08
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n5:tvurceVysledku
Dlouhá, Jana Zahradník, Martin Dlouhý, Jiří
n5:typAkce
n9:EUR
n5:zahajeniAkce
2011-06-22+02:00
s:numberOfPages
6
n12:hasPublisher
Masarykova univerzita
n8:isbn
978-80-210-5528-5
n17:organizacniJednotka
11690