This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11690%2F09%3A00012206%21RIV10-MZP-11690___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11690%2F09%3A00012206%21RIV10-MZP-11690___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Paper presents various methodological approaches to environmental education using the experience of pupils as a means of learning. It compares in more detail the differences between the recommended sequence for teaching management units and programs. It briefly characterizes approaches based on constructivism, experiential education, education about the Earth and others. Příspěvek prezentuje různé metodické přístupy environmentální výchovy využívající prožitek žáků jako prostředek k učení. Podrobněji porovnává rozdíly mezi doporučenými sekvencemi pro vedení vyučovacích jednotek a programů. Stručně charakterizuje přístupy vycházející z konstruktivismu, prožitkové pedagogiky, výchovy o Zemi a další. Příspěvek prezentuje různé metodické přístupy environmentální výchovy využívající prožitek žáků jako prostředek k učení. Podrobněji porovnává rozdíly mezi doporučenými sekvencemi pro vedení vyučovacích jednotek a programů. Stručně charakterizuje přístupy vycházející z konstruktivismu, prožitkové pedagogiky, výchovy o Zemi a další.
dcterms:title
Prožitek jako bod obratu Experience as a turning point Prožitek jako bod obratu
skos:prefLabel
Prožitek jako bod obratu Experience as a turning point Prožitek jako bod obratu
skos:notation
RIV/00216208:11690/09:00012206!RIV10-MZP-11690___
n3:aktivita
n7:P
n3:aktivity
P(SP/4H6/142/08)
n3:dodaniDat
n15:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n9:1762184
n3:druhVysledku
n11:C
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
337429
n3:idVysledku
RIV/00216208:11690/09:00012206
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
experiential pedagogy; Earth education; constructivism
n3:klicoveSlovo
n16:experiential%20pedagogy n16:constructivism n16:Earth%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[B5764B597A2E]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Vědění a participace : Teoretická východiska environmentálního vzdělávání
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
226
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n12:SP%2F4H6%2F142%2F08
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2009
n3:tvurceVysledku
Činčera, Jan
s:numberOfPages
11
n10:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n6:isbn
978-80-246-1656-8
n20:organizacniJednotka
11690