This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11510%2F14%3A10291486%21RIV15-MSM-11510___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11510%2F14%3A10291486%21RIV15-MSM-11510___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Cílem předkládané práce bylo mapování požadavků a zkušeností personalistů s outdoor management training (OMT ). Dále bylo také zjišťováno, jaké jsou představy personalistů o cílech kurzů a jejich využití. Jednalo se o dotazníkové šetření realizované na vzorku 152 personalistů českých firem. Z výsledků vyplývá, že personalisté využívají kurzy OMT zejména k rozvoji odborných znalostí a dovedností, k rozvoji soft skills a podpoření týmového ducha. Nejčastěji jsou tyto kurzy organizovány pro klíčové a nové zaměstnance. Zpětná vazba v průběhu kurzů není pro personalisty tak samozřejmá, jak nalézáme v teorii OMT . Kurz je nejčastěji plánován na dva dny a personalisté zasahují do jeho obsahu. Zjištěné poznatky jsou podnětné pro odbornou veřejnost zabývající se tímto typem vzdělávání. Poskytují také informace o vnímání OMT kurzů zadavateli (ve většině případů personalisty) a otevírají prostor pro další vzdělávání zadavatelů čí úpravu nabídek jim poskytovaných. Cílem předkládané práce bylo mapování požadavků a zkušeností personalistů s outdoor management training (OMT ). Dále bylo také zjišťováno, jaké jsou představy personalistů o cílech kurzů a jejich využití. Jednalo se o dotazníkové šetření realizované na vzorku 152 personalistů českých firem. Z výsledků vyplývá, že personalisté využívají kurzy OMT zejména k rozvoji odborných znalostí a dovedností, k rozvoji soft skills a podpoření týmového ducha. Nejčastěji jsou tyto kurzy organizovány pro klíčové a nové zaměstnance. Zpětná vazba v průběhu kurzů není pro personalisty tak samozřejmá, jak nalézáme v teorii OMT . Kurz je nejčastěji plánován na dva dny a personalisté zasahují do jeho obsahu. Zjištěné poznatky jsou podnětné pro odbornou veřejnost zabývající se tímto typem vzdělávání. Poskytují také informace o vnímání OMT kurzů zadavateli (ve většině případů personalisty) a otevírají prostor pro další vzdělávání zadavatelů čí úpravu nabídek jim poskytovaných. The aim of this work was to survey personalist's requirements and experiences with outdoor management training (OMT ). The personalists' ideas of a course content and its usage have been discovered as well. One hundred fifty-two personalists of Czech companies have been inquired. It was found out that those personalists use the OMT courses for expertise development, soft skills and for support of a team spirit. The most frequently organised courses are for key and new employees. A feedback during the course is not so common for personalists, as we find out in OMT theory. The course is mostly scheduled for two days and personalists can influence its content. The gained findings are suggestive for expert community that is dealing with this type of education. They provide information concerning orderers' point of view of OMT courses (in the most cases personalists') and they open scope for the further orderers' education or an offer adjustment.
dcterms:title
Outdoor management training from orderer point of view Outdoor management training z pohledu zadavatelů Outdoor management training z pohledu zadavatelů
skos:prefLabel
Outdoor management training z pohledu zadavatelů Outdoor management training z pohledu zadavatelů Outdoor management training from orderer point of view
skos:notation
RIV/00216208:11510/14:10291486!RIV15-MSM-11510___
n5:aktivita
n6:S n6:I
n5:aktivity
I, S
n5:cisloPeriodika
4
n5:dodaniDat
n15:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n14:7953119
n5:druhVysledku
n9:J
n5:duvernostUdaju
n13:S
n5:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
35372
n5:idVysledku
RIV/00216208:11510/14:10291486
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
outdoor course; reflexion; human resources; experiential learning
n5:klicoveSlovo
n7:human%20resources n7:outdoor%20course n7:experiential%20learning n7:reflexion
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[7158BFAE4A18]
n5:nazevZdroje
Česká kinantropologie
n5:obor
n12:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n15:2014
n5:svazekPeriodika
18
n5:tvurceVysledku
Frainšic, Michal kastner, Jan
s:issn
1211-9261
s:numberOfPages
9
n4:organizacniJednotka
11510