This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11510%2F12%3A10127793%21RIV13-MSM-11510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11510%2F12%3A10127793%21RIV13-MSM-11510___
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
dcterms:description
Současné výzkumy poukazují na fakt, že děti věnují pohybovým aktivitám stále méně času. Mnoho šetření prokázalo souvislost mezi nízkou výkonností a zdatností dětí a jejich objemem volnočasových aktivit. Učitelé tělesné výchovy se často v hodinách tělesné výchovy setkávají s nezájmem žáků o tento předmět. Nabízí se tedy otázka, jaké faktory se podílí na celkovém hodnocení v tělesné výchově u žáků 2. stupně základních škol? Příspěvek zjišťuje, zda mají vybrané faktory vliv na celkové hodnocení z tělesné výchovy a jaké další vazby mezi vybranými faktory existují. Výsledky prokázaly rozdíly v celkové sumě bodů za výkony v motorických testech mezi žáky hodnocenými známkou 1 a 2. Žáci hodnoceni známkou 1 dosahují výrazně vyšších bodových výkonů než žáci hodnoceni známkou 2. Současně nebyly u chlapců hodnocených známkou 1 a 2 prokázány rozdíly v postojových dimenzích. U dívek jsme prokázali rozdíly u dimenze vyjadřující postoje ke zdatnosti a dimenze vyjadřující postoje k estetické zkušenosti. Výsledné hodnoty současně potvrdily trend poklesu v postojových dimenzích. Zatímco u chlapců nelze potvrdit pokles u všech postojových dimenzí, u dívek byl tento pokles prokázán. Současné výzkumy poukazují na fakt, že děti věnují pohybovým aktivitám stále méně času. Mnoho šetření prokázalo souvislost mezi nízkou výkonností a zdatností dětí a jejich objemem volnočasových aktivit. Učitelé tělesné výchovy se často v hodinách tělesné výchovy setkávají s nezájmem žáků o tento předmět. Nabízí se tedy otázka, jaké faktory se podílí na celkovém hodnocení v tělesné výchově u žáků 2. stupně základních škol? Příspěvek zjišťuje, zda mají vybrané faktory vliv na celkové hodnocení z tělesné výchovy a jaké další vazby mezi vybranými faktory existují. Výsledky prokázaly rozdíly v celkové sumě bodů za výkony v motorických testech mezi žáky hodnocenými známkou 1 a 2. Žáci hodnoceni známkou 1 dosahují výrazně vyšších bodových výkonů než žáci hodnoceni známkou 2. Současně nebyly u chlapců hodnocených známkou 1 a 2 prokázány rozdíly v postojových dimenzích. U dívek jsme prokázali rozdíly u dimenze vyjadřující postoje ke zdatnosti a dimenze vyjadřující postoje k estetické zkušenosti. Výsledné hodnoty současně potvrdily trend poklesu v postojových dimenzích. Zatímco u chlapců nelze potvrdit pokles u všech postojových dimenzí, u dívek byl tento pokles prokázán. Current researches point to the fact that children devote still less time to physical activities. Many surveys proved correlation between low performance and fitness of children and their volume of leisure activities. Physical education teachers in the P.E. classes often encounter students' disinterest in this subject. The question thus arises, what factors are involved in the overall evaluation of physical education in students in elementary schools? This paper determines whether the selected factors affect the overall classification in physical education and what other links between the selected factors exist. The results proved differences in the total amount of points for the performance in motoric tests among the students who were marked 1 and 2. Students marked 1 reach significantly higher performance than students marked 2. At the same time, no differences were proved in boys marked 1 and 2 in attitude dimensions. In girls we proved differences in dimensions expressing attitudes to fitness and dimensions expressing attitudes to aesthetic experience. The resulting values also confirmed the trend of decrease in attitude dimensions. While in boys we cannot confirm a decrease in all attitude dimensions, in girls, this decrease was proved.
dcterms:title
Závislost známky na motorické výkonnosti u žáků 2. stupně základních škol v okrese Ústí nad Labem a jejich vztah ke školní tělesné výchově DEPENDENCE OF SCHOOL MARKS ON THE MOTORIC PERFORMANCE OF STUDENTS IN ELEMENTARY SCHOOLS IN THE DISTRICT OF USTI NAD LABEM AND THEIR RELATIONSHIP TO SCHOOL PHYSICAL EDUCATION Závislost známky na motorické výkonnosti u žáků 2. stupně základních škol v okrese Ústí nad Labem a jejich vztah ke školní tělesné výchově
skos:prefLabel
DEPENDENCE OF SCHOOL MARKS ON THE MOTORIC PERFORMANCE OF STUDENTS IN ELEMENTARY SCHOOLS IN THE DISTRICT OF USTI NAD LABEM AND THEIR RELATIONSHIP TO SCHOOL PHYSICAL EDUCATION Závislost známky na motorické výkonnosti u žáků 2. stupně základních škol v okrese Ústí nad Labem a jejich vztah ke školní tělesné výchově Závislost známky na motorické výkonnosti u žáků 2. stupně základních škol v okrese Ústí nad Labem a jejich vztah ke školní tělesné výchově
skos:notation
RIV/00216208:11510/12:10127793!RIV13-MSM-11510___
n8:predkladatel
n10:orjk%3A11510
n3:aktivita
n12:Z n12:S
n3:aktivity
S, Z(MSM0021620864)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n15:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n17:9363734 n17:2643065
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
182140
n3:idVysledku
RIV/00216208:11510/12:10127793
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
EDUCATION; PHYSICAL; RELATIONSHIP TO SCHOOL; LABEM; USTI; DISTRICT; MOTORIC PERFORMANCE; MARKS in PE
n3:klicoveSlovo
n4:PHYSICAL n4:RELATIONSHIP%20TO%20SCHOOL n4:MARKS%20in%20PE n4:MOTORIC%20PERFORMANCE n4:LABEM n4:USTI n4:EDUCATION n4:DISTRICT
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[D09896B4B5A5]
n3:nazevZdroje
Česká kinantropologie
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2012
n3:svazekPeriodika
16
n3:tvurceVysledku
Fialová, Ludmila Cihlář, David
n3:zamer
n11:MSM0021620864
s:issn
1211-9261
s:numberOfPages
10
n19:organizacniJednotka
11510