This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11510%2F10%3A10070430%21RIV11-MSM-11510___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11510%2F10%3A10070430%21RIV11-MSM-11510___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The implementation of regular physical activity and sport of youth depends on genetic predisposition influenced by many factors. The study examines on sample of 1221 students of ČVUT, including 947 boys and 274 girls in age 20-28 years. The results confirm that the selected indicators are involved in education of youth within the mening of positive influence to sports activities by different degrees. Friends and schoolmates do one?s best (average of 7-point Likert scale 5,37) about it at boys, closely watched by family (5,15) and teachers of physical education at university (4,79). The family of girls have the largest positive influence (5,34), friends and school- mates (5,26) and also their boyfriends (5,16). Teachers of physical education from high schools have the least influence (4,31 at boys, respectively 4,04 at girls) etc. Studie zkoumá na vzorku 1221 studentů ČVUT, z toho 947 studentů a 274 studentek ve věku 20?28 let, jakou měrou se v jejich životě podíleli na formování jejich osobnosti se zaměřením na výchovu k pravidelné pohybové činnosti vybrané osoby a instituce. Výsledky potvrzují, že vybrané indikátory se podílí na výchově mládeže ve smyslu kladného ovlivnění ke sportovní činnosti rozdílnou měrou. U chlapců se o to nejvíce přičiňují kamarádi a spolužáci (průměr na 7 bodové Likertově škále 5,37), těsně sledováni rodinou (5,15) a také učiteli tělesné výchovy na vysoké škole (4,79). Na děvčata má největší kladný vliv jejich rodina (5,34), kamarádky a spolužákyně (5,26) a také jejich partneři (5,16). Nejméně na ně v tomto smyslu výchovně působí učitelé TV na SŠ (4,31 u chlapců; resp. 4,04 u děvčat), naši sportovní reprezentanti (4,30; resp. 4,21) a učitelé TV na ZŠ (4,10; resp. u děvčat dokonce 3,90- což je jediná záporná hodnota ze všech indikátorů). Studie zkoumá na vzorku 1221 studentů ČVUT, z toho 947 studentů a 274 studentek ve věku 20?28 let, jakou měrou se v jejich životě podíleli na formování jejich osobnosti se zaměřením na výchovu k pravidelné pohybové činnosti vybrané osoby a instituce. Výsledky potvrzují, že vybrané indikátory se podílí na výchově mládeže ve smyslu kladného ovlivnění ke sportovní činnosti rozdílnou měrou. U chlapců se o to nejvíce přičiňují kamarádi a spolužáci (průměr na 7 bodové Likertově škále 5,37), těsně sledováni rodinou (5,15) a také učiteli tělesné výchovy na vysoké škole (4,79). Na děvčata má největší kladný vliv jejich rodina (5,34), kamarádky a spolužákyně (5,26) a také jejich partneři (5,16). Nejméně na ně v tomto smyslu výchovně působí učitelé TV na SŠ (4,31 u chlapců; resp. 4,04 u děvčat), naši sportovní reprezentanti (4,30; resp. 4,21) a učitelé TV na ZŠ (4,10; resp. u děvčat dokonce 3,90- což je jediná záporná hodnota ze všech indikátorů).
dcterms:title
Who brings the most youth to sport? Kdo nejvíce přivádí mládež ke sportu? Kdo nejvíce přivádí mládež ke sportu?
skos:prefLabel
Who brings the most youth to sport? Kdo nejvíce přivádí mládež ke sportu? Kdo nejvíce přivádí mládež ke sportu?
skos:notation
RIV/00216208:11510/10:10070430!RIV11-MSM-11510___
n4:aktivita
n10:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n7:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n8:5138248 n8:8323143
n4:druhVysledku
n11:J
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
266292
n4:idVysledku
RIV/00216208:11510/10:10070430
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
youth, motivation, sport, technical university
n4:klicoveSlovo
n9:motivation n9:technical%20university n9:sport n9:youth
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[002DD2CB4906]
n4:nazevZdroje
Studia Sportiva
n4:obor
n15:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n4:svazekPeriodika
4
n4:tvurceVysledku
Flemr, Libor Valjent, Zdeněk
s:issn
1802-7679
s:numberOfPages
11
n14:organizacniJednotka
11510