This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10291850%21RIV15-MSM-11410___/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10291850%21RIV15-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
A sharp increase in the number of newly enrolled students in the Czech Republic particularly over the last decade has leading to the massification of the Czech higher education. Together with the increasing number of students the number of graduates was also increasing. The study deals with the issue of demographic development in the Czech Republic and its forecast to 2030, interprets its relationship to the share of newly enrolled students into all types of tertiary education and applies also to key international indicators - net entry rate and net graduation rate. The study forecasts trends in the number of newly enrolled studies, in the number of students enrolled for the first time, in the total number of enrolled studies and in the number of graduated studies at public and private higher education institutions in the Czech Republic to 2030. The study naturally builds on previous analyses of higher education but it processes the latest information and data. V České republice došlo zejména v posledních deseti letech ke strmému zvýšení počtu nově přijímaných studentů, jehož důsledkem byla masifikace českého vysokého školství. Společně s rostoucím počtem studentů se očekávaně rapidně zvyšoval i počet absolventů. Zpracovaná studie se věnuje problematice demografického vývoje v ČR do roku 2030, interpretuje jeho vztah k podílu poprvé zapsaných do všech druhů terciárního vzdělávání a věnuje se rovněž klíčovým mezinárodním ukazatelům - tzv. čisté míře vstupu do terciárního vzdělávání (net entry rate) a čisté míře absolvování terciárního vzdělávání (net graduation rate). Součástí studie je projekce vývoje počtu nově zapsaných studií, počtu poprvé zapsaných studentů, celkového počtu vysokoškolských studií a v neposlední řadě na to navazujícího počtu absolvovaných studií na veřejných a soukromých vysokých školách v České republice do roku 2030. Studie přirozeně navazuje na předchozí analýzy vývoje vysokého školství, ale současně zpracovává nejnovější informace a údaje. V České republice došlo zejména v posledních deseti letech ke strmému zvýšení počtu nově přijímaných studentů, jehož důsledkem byla masifikace českého vysokého školství. Společně s rostoucím počtem studentů se očekávaně rapidně zvyšoval i počet absolventů. Zpracovaná studie se věnuje problematice demografického vývoje v ČR do roku 2030, interpretuje jeho vztah k podílu poprvé zapsaných do všech druhů terciárního vzdělávání a věnuje se rovněž klíčovým mezinárodním ukazatelům - tzv. čisté míře vstupu do terciárního vzdělávání (net entry rate) a čisté míře absolvování terciárního vzdělávání (net graduation rate). Součástí studie je projekce vývoje počtu nově zapsaných studií, počtu poprvé zapsaných studentů, celkového počtu vysokoškolských studií a v neposlední řadě na to navazujícího počtu absolvovaných studií na veřejných a soukromých vysokých školách v České republice do roku 2030. Studie přirozeně navazuje na předchozí analýzy vývoje vysokého školství, ale současně zpracovává nejnovější informace a údaje.
dcterms:title
Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030 Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030 Quantitative Development of Higher Education in the Czech Republic and its Forecast to 2030
skos:prefLabel
Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030 Quantitative Development of Higher Education in the Czech Republic and its Forecast to 2030 Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030
skos:notation
RIV/00216208:11410/14:10291850!RIV15-MSM-11410___
n3:aktivita
n10:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n4:6540341 n4:4839994
n3:druhVysledku
n6:B
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
25417
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/14:10291850
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
net graduation rate; net entry rate; demographic development; quantitative development; higher education
n3:klicoveSlovo
n8:higher%20education n8:net%20entry%20rate n8:net%20graduation%20rate n8:quantitative%20development n8:demographic%20development
n3:kontrolniKodProRIV
[EDCE110484D0]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Kvantitativní vývoj vysokého školství v ČR a jeho projekce do roku 2030
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
60
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:tvurceVysledku
Lepič, Martin Bartušek, Aleš
s:numberOfPages
60
n12:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n13:isbn
978-80-7290-810-3
n18:organizacniJednotka
11410