This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10290090%21RIV15-GA0-11410___/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10290090%21RIV15-GA0-11410___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Monografie řeší otázky didaktiky českého jazyka jako jazyka cizího a druhého. Shrnuje dosavadní poznatky z historie oboru i ze současnosti, řeší otázky terminologické a zvláště problémy didaktického zpracování obsahu výuky češtiny pro žáky-cizince. Analyzuje a interpretuje oficiální materiály k popisu jazyků i národní metodická doporučení k práci s cizinci ve školách, na konkrétních příkladech představuje metody a formy práce v hodinách češtiny v multietnických třídách se soustředěním na specifiku úloh zadávaných žákům-cizincům. Monografie řeší otázky didaktiky českého jazyka jako jazyka cizího a druhého. Shrnuje dosavadní poznatky z historie oboru i ze současnosti, řeší otázky terminologické a zvláště problémy didaktického zpracování obsahu výuky češtiny pro žáky-cizince. Analyzuje a interpretuje oficiální materiály k popisu jazyků i národní metodická doporučení k práci s cizinci ve školách, na konkrétních příkladech představuje metody a formy práce v hodinách češtiny v multietnických třídách se soustředěním na specifiku úloh zadávaných žákům-cizincům. The monograph deals with the topic of teaching Czech as a foreign and second language. It summarizes the existing findings, and deals with the terminological issues and especially with the problem of didactic transformation of the content matter for students-foreigners. It analyses and interprets the official materials for language description and also national methodological recommendations for working with foreigners in schools. On specific examples it demonstrates methods and forms of work in Czech language multi-ethnic classes, focusing on the specifics of the tasks assigned to students-foreigners.
dcterms:title
Student-Foreigner in Czech Language Classes at Lower-Secondary School Žák-cizinec v hodinách češtiny na základní škole Žák-cizinec v hodinách češtiny na základní škole
skos:prefLabel
Žák-cizinec v hodinách češtiny na základní škole Žák-cizinec v hodinách češtiny na základní škole Student-Foreigner in Czech Language Classes at Lower-Secondary School
skos:notation
RIV/00216208:11410/14:10290090!RIV15-GA0-11410___
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GA13-32373S)
n3:dodaniDat
n10:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n18:7697856
n3:druhVysledku
n14:B
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
56668
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/14:10290090
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
task assignment specifics; signal grammar; language teaching methods; multi-ethnic class; L1 didactics as a foreign and second language; CEFR; immigrants to the Czech Republic
n3:klicoveSlovo
n5:multi-ethnic%20class n5:immigrants%20to%20the%20Czech%20Republic n5:task%20assignment%20specifics n5:L1%20didactics%20as%20a%20foreign%20and%20second%20language n5:signal%20grammar n5:language%20teaching%20methods n5:CEFR
n3:kontrolniKodProRIV
[FD68886AC4D7]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n3:nazevZdroje
Žák-cizinec v hodinách češtiny na základní škole
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
138
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n19:GA13-32373S
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2014
n3:tvurceVysledku
Hájková, Eva
s:numberOfPages
138
n7:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n13:isbn
978-80-7290-809-7
n20:organizacniJednotka
11410