This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10289946%21RIV15-MSM-11410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10289946%21RIV15-MSM-11410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek je zaměřen na způsob a míru využití ICT ve výuce ruského jazyka, které vychází z formulací zadání cvičení a úkolů v učebnicích. Za hlavní motivační prvek pro práci s ICT (jak pro učitele, tak i pro žáky) je považováno zadání jednotlivých cvičení. Příspěvek se zabývá typologií těchto zadání i četností jejich výskytu, a to ve čtyřech nejpoužívanějších učebních souborech pro výuku ruského jazyka v českém prostředí. Pozornost je věnována zejména formulaci úkolů a roli, kterou hrají pro jejich splnění právě ICT. Zadání, která nabádají k využití ICT, byla podle svého charakteru a zaměření rozdělena do několika skupin, výsledky této klasifikace jsou představeny v textu. U každého souboru je také hodnocena jeho elektronická podpora, je představena forma této podpory a míra jejího provázání s tištěnými prvky učebního souboru. Příspěvek je zaměřen na způsob a míru využití ICT ve výuce ruského jazyka, které vychází z formulací zadání cvičení a úkolů v učebnicích. Za hlavní motivační prvek pro práci s ICT (jak pro učitele, tak i pro žáky) je považováno zadání jednotlivých cvičení. Příspěvek se zabývá typologií těchto zadání i četností jejich výskytu, a to ve čtyřech nejpoužívanějších učebních souborech pro výuku ruského jazyka v českém prostředí. Pozornost je věnována zejména formulaci úkolů a roli, kterou hrají pro jejich splnění právě ICT. Zadání, která nabádají k využití ICT, byla podle svého charakteru a zaměření rozdělena do několika skupin, výsledky této klasifikace jsou představeny v textu. U každého souboru je také hodnocena jeho elektronická podpora, je představena forma této podpory a míra jejího provázání s tištěnými prvky učebního souboru. The paper focuses on the manner and extent of the use of ICT in teaching Russian, which is based on the formulation of the exercises and tasks in textbooks. The main motivating factor for work with ICT (for both teachers and pupils) is considered to be the assignment of the individual exercises. The paper deals with the typology of the assignments and the frequency of their occurrence in four most widely used textbook sets for teaching Russian in the Czech environment. Attention is paid particularly to the formulation of the assignments and the role of ICT in their fulfilment. Assignments that encourage the use of ICT, were divided according to their character and focus into several groups. The results of this classification are presented in the text. The evaluation of electronic support of each set, a form of such support and its interconnection with printed elements of these textbook sets are presented as well.
dcterms:title
Formulation of Tasks in Russian Language Textbooks for Elementary and Secondary Schools as an Incentive for the Use of ICT in Education Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce
skos:prefLabel
Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce Formulace úkolů v učebnicích ruštiny pro základní a střední školy jako podnět pro využití ICT ve výuce Formulation of Tasks in Russian Language Textbooks for Elementary and Secondary Schools as an Incentive for the Use of ICT in Education
skos:notation
RIV/00216208:11410/14:10289946!RIV15-MSM-11410___
n3:aktivita
n13:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n15:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:9913777
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
17302
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/14:10289946
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Russian language teaching and learning; textbook; ICT; functional literacy; exercise
n3:klicoveSlovo
n4:exercise n4:ICT n4:functional%20literacy n4:textbook n4:Russian%20language%20teaching%20and%20learning
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[2EB266758A81]
n3:nazevZdroje
Didaktické studie
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2014
n3:svazekPeriodika
6
n3:tvurceVysledku
Rozboudová, Lenka
s:issn
1804-1221
s:numberOfPages
15
n9:organizacniJednotka
11410