This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10288162%21RIV15-MSM-11410___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10288162%21RIV15-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
dcterms:description
Education must resist reductionism in the approach to the children or young persons, as developing personalities.The conception corresponding to this effort is presented as the personalisational decalogue, in his theoretical, and practical articulation also. Consequences for the teacher's training and resulting competencies. Edukace musí čelit redukcionizmu v přístupu k dětem / dospívajícím. Tomuto úsilí odpovídá koncept osobnostního desatera. Navržené osobnostní desatero má tvořit teoretický základ a současně i oporu pro praktické výchovné postupy, respektující individualitu vychovávaného. Odtud pak plynou nároky na vzdělávání učitelů / vychovatelů. Edukace musí čelit redukcionizmu v přístupu k dětem / dospívajícím. Tomuto úsilí odpovídá koncept osobnostního desatera. Navržené osobnostní desatero má tvořit teoretický základ a současně i oporu pro praktické výchovné postupy, respektující individualitu vychovávaného. Odtud pak plynou nároky na vzdělávání učitelů / vychovatelů.
dcterms:title
Education as an Expression of Care for the Human Being (a contribution to the personal developmental concept of education) Edukace jako projev starosti o člověka (Příspěvek k osobnostně rozvíjejícímu pojetí výchovy) Edukace jako projev starosti o člověka (Příspěvek k osobnostně rozvíjejícímu pojetí výchovy)
skos:prefLabel
Edukace jako projev starosti o člověka (Příspěvek k osobnostně rozvíjejícímu pojetí výchovy) Edukace jako projev starosti o člověka (Příspěvek k osobnostně rozvíjejícímu pojetí výchovy) Education as an Expression of Care for the Human Being (a contribution to the personal developmental concept of education)
skos:notation
RIV/00216208:11410/14:10288162!RIV15-MSM-11410___
n3:aktivita
n10:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n18:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n17:2922169
n3:druhVysledku
n15:C
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
13020
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/14:10288162
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
teacher's competencies; teacher's training; personalisational decalogue; developing personality; reductionism; educational goals
n3:klicoveSlovo
n5:teacher%27s%20competencies n5:teacher%27s%20training n5:reductionism n5:developing%20personality n5:personalisational%20decalogue n5:educational%20goals
n3:kontrolniKodProRIV
[11485AE94357]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Teorie výchovy - tradice, současnost, perspektivy
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
276
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2014
n3:tvurceVysledku
Helus, Zdeněk
s:numberOfPages
22
n14:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n11:isbn
978-80-246-2412-9
n12:organizacniJednotka
11410