This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10287003%21RIV15-MSM-11410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n6http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10287003%21RIV15-MSM-11410___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The text aims to pinpoint problematic issues in the conception of Teacher Standard and Career System which are currently being prepared in the Czech Republic. It adresses six problem areas and suggests possible alternative solutions. The arguments build on (a) critical analysis of the published materials as well as discussions linked to them; (b) comparison with approaches and conceptions submitted or adopted in the Czech Republic and abroad in previous years. The text provides critical analysis of the conception at the level of theoir main principles. Cílem textu je poukázat na problémové oblasti koncepce Standardu učitele a Kariérního systému připravovaného v ČR a zasadit je do širších souvislostí. Pojmenováno je šest problémových oblastí předložené koncepce a naznačena jsou možná variantní řešení. Argumentace je založena (a) na kritické analýze zveřejněných materiálů a souvisejících diskusí a (b) na porovnání s přístupy a koncepcemi, které byly v předchozích letech předkládány v ČR i v zahraničí. Text podává kritickou analýzu koncepce v rovině jejích základních principů. Cílem textu je poukázat na problémové oblasti koncepce Standardu učitele a Kariérního systému připravovaného v ČR a zasadit je do širších souvislostí. Pojmenováno je šest problémových oblastí předložené koncepce a naznačena jsou možná variantní řešení. Argumentace je založena (a) na kritické analýze zveřejněných materiálů a souvisejících diskusí a (b) na porovnání s přístupy a koncepcemi, které byly v předchozích letech předkládány v ČR i v zahraničí. Text podává kritickou analýzu koncepce v rovině jejích základních principů.
dcterms:title
Teacher standard and career system: problems of the submitted conception in broader context Standard a kariérní systém učitele: problémy předložené koncepce v širších souvislostech Standard a kariérní systém učitele: problémy předložené koncepce v širších souvislostech
skos:prefLabel
Standard a kariérní systém učitele: problémy předložené koncepce v širších souvislostech Teacher standard and career system: problems of the submitted conception in broader context Standard a kariérní systém učitele: problémy předložené koncepce v širších souvislostech
skos:notation
RIV/00216208:11410/14:10287003!RIV15-MSM-11410___
n3:aktivita
n12:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n5:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n14:5051851
n3:druhVysledku
n15:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
47029
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/14:10287003
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
critical analysis; career system; teacher standard
n3:klicoveSlovo
n8:critical%20analysis n8:teacher%20standard n8:career%20system
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[CB979F6D2DC4]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2014
n3:svazekPeriodika
24
n3:tvurceVysledku
Janík, Tomáš Michaela, Píšová Spilková, Vladimíra
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
16
n6:doi
10.5817/PedOr2014-2-259
n16:organizacniJednotka
11410