This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n15http://bibframe.org/vocab/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282515%21RIV15-MSM-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282515%21RIV15-MSM-11410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.ped.muni.cz/pedor/2014/cislo-5
dcterms:description
Studie se zabývá srovnávací pedagogikou jako předmětem vysokoškolské výuky. Záměrem je otevřít otázky, které dosud nebyly v českém prostředí diskutovány. Hlavním cílem je zmapovat současný stav a identifikovat problémy výuky srovnávací pedagogiky na českých vysokých školách na základě výsledků empirického šetření provedeného mezi vyučujícími tohoto předmětu. V první části textu jsou reflektovány trendy ve výuce srovnávací pedagogiky na univerzitách ve světě s odkazy na mezinárodní publikace a projekty. Druhá část je věnována problémům výuky srovnávací pedagogiky v českém prostředí. Nejprve poskytuje stručný vhled do specifik domácího kontextu. Následuje prezentace výsledků empirického šetření, které mapuje současný stav výuky srovnávací pedagogiky na českých univerzitách. V centru pozornosti je postup realizovaného dotazníkového šetření, konstrukce dotazníku a výzkumná zjištění. Ta se vztahují ke koncepci a obsahu předmětu srovnávací pedagogika a podmínkám její výuky. V závěru studie upozorňuje na nevyužité potenciality, formuluje výzvy k diskusi a dalšímu zkoumání výuky srovnávací pedagogiky. Studie se zabývá srovnávací pedagogikou jako předmětem vysokoškolské výuky. Záměrem je otevřít otázky, které dosud nebyly v českém prostředí diskutovány. Hlavním cílem je zmapovat současný stav a identifikovat problémy výuky srovnávací pedagogiky na českých vysokých školách na základě výsledků empirického šetření provedeného mezi vyučujícími tohoto předmětu. V první části textu jsou reflektovány trendy ve výuce srovnávací pedagogiky na univerzitách ve světě s odkazy na mezinárodní publikace a projekty. Druhá část je věnována problémům výuky srovnávací pedagogiky v českém prostředí. Nejprve poskytuje stručný vhled do specifik domácího kontextu. Následuje prezentace výsledků empirického šetření, které mapuje současný stav výuky srovnávací pedagogiky na českých univerzitách. V centru pozornosti je postup realizovaného dotazníkového šetření, konstrukce dotazníku a výzkumná zjištění. Ta se vztahují ke koncepci a obsahu předmětu srovnávací pedagogika a podmínkám její výuky. V závěru studie upozorňuje na nevyužité potenciality, formuluje výzvy k diskusi a dalšímu zkoumání výuky srovnávací pedagogiky. The study deals with comparative education as a subject of teaching at universities. It is aimed at questions not being discussed in the Czech environment. The main goal is to map the present state, and to identify problems of teaching comparative education at Czech universities, based on results of an empirical investigation performed among teachers of the subject. The first part of the study reflects trends in teaching comparative education at universities around the world, referring to international publications and projects. The second part is devoted to problems of teaching comparative education in the Czech environment. Firstly, a brief overview of specifics in the Czech environment is given. Next, results of empirical research mapping the state of teaching comparative education at Czech universities are introduced. The research process, construction of the questionnaire, and results of the research are presented. The concept, content of the subject of comparative education, and conditions of teaching are focused on. In the conclusion, the study points out potential that has not been utilized and formulates challenges for further discussion, as well as for investigation of teaching comparative education.
dcterms:title
Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment
skos:prefLabel
Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problems of comparative education as a subject of teaching at universities around the world and specifically in the Czech environment Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí
skos:notation
RIV/00216208:11410/14:10282515!RIV15-MSM-11410___
n4:aktivita
n7:I
n4:aktivity
I
n4:cisloPeriodika
5
n4:dodaniDat
n14:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n17:4706218
n4:druhVysledku
n9:J
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
39844
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/14:10282515
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
potentials of the teaching comparative education; content of the subject; conception of the subject; teachers; study programmes; academic statute; comparative education
n4:klicoveSlovo
n5:comparative%20education n5:teachers n5:potentials%20of%20the%20teaching%20comparative%20education n5:study%20programmes n5:content%20of%20the%20subject n5:conception%20of%20the%20subject n5:academic%20statute
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[BC505DE30CAB]
n4:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n4:obor
n6:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2014
n4:svazekPeriodika
24
n4:tvurceVysledku
Walterová, Eliška
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
36
n15:doi
10.5817/PedOr2014-5-663
n11:organizacniJednotka
11410