This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193440%21RIV15-MSM-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10193440%21RIV15-MSM-11410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The present monograph is devoted to the use of ICT in mathematics education. It focuses mainly on the impact of our understanding of the learning process on the way how technologies are applied in teaching process. Five major theories (behaviorism, structuralism, Kognitivismu, constructivism and connectivism) are described and their impact is discussed. Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu. Předkládaná monografie se věnuje využití informačních a komunikačních technologií ve vyučování matematice. Zaměřuje se především na vliv našeho poznání o učebním procesu na způsob, jakým jsou technologie do výuky aplikovány. V rámci monografie je popisováno pět hlavních teorií, se kterými bylo možné se v setkat v uplynulých sto letech - Behaviorismu, Strukturalismu, Kognitivismu, Konstruktivismu a Konektivismu.
dcterms:title
Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky Selected theories of learning and their projections into the use of ICT in the mathematics education
skos:prefLabel
Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky Selected theories of learning and their projections into the use of ICT in the mathematics education
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10193440!RIV15-MSM-11410___
n4:aktivita
n5:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n6:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n14:1896997
n4:druhVysledku
n8:B
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
115292
n4:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10193440
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
mathematics education; use of ICT in education; learning theory
n4:klicoveSlovo
n10:learning%20theory n10:use%20of%20ICT%20in%20education n10:mathematics%20education
n4:kontrolniKodProRIV
[61E176E4FC33]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
neuveden
n4:nazevZdroje
Vybrané teorie učeni a jejich projekce do využívání ICT ve výuce matematiky
n4:obor
n19:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
188
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n4:tvurceVysledku
Jančařík, Antonín
s:numberOfPages
188
n12:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n15:isbn
978-80-7290-766-3
n13:organizacniJednotka
11410