This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10192369%21RIV14-MSM-11410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10192369%21RIV14-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
Text seznamuje s projektem, který přiblížil účelovým zadáním tvorbu žáků páté třídy ke kontextu tvorby umělce, který zpětně reagoval na tvorbu žáků. Cílem textu je prokázat, že vnější podoba dvou tvůrčích projevů neznamená jejich stejný význam. Projekt byl zveřejněn jako součást habilitační výstavy tvůrce a byl tak uveden do souvislostí umělecké a výstavní instituce. This text introduces the project, which approached the purposeful creation of students entering the fifth grade to the context of creation artist who responded to the creation of backward pupils. Aim of this paper is to demonstrate that the external appearance of two creative expressions mean the same thing. The project has been published as part of the inaugural exhibition creator and was thus put in the context of art and exhibition institutions. Text seznamuje s projektem, který přiblížil účelovým zadáním tvorbu žáků páté třídy ke kontextu tvorby umělce, který zpětně reagoval na tvorbu žáků. Cílem textu je prokázat, že vnější podoba dvou tvůrčích projevů neznamená jejich stejný význam. Projekt byl zveřejněn jako součást habilitační výstavy tvůrce a byl tak uveden do souvislostí umělecké a výstavní instituce.
dcterms:title
Similar is not the same meaning Podobné není významově shodné Podobné není významově shodné
skos:prefLabel
Podobné není významově shodné Podobné není významově shodné Similar is not the same meaning
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10192369!RIV14-MSM-11410___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A11410
n3:aktivita
n6:S n6:V
n3:aktivity
S, V
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n7:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n17:2107546
n3:druhVysledku
n8:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
96675
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10192369
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
meaning; game; texture; prop; student; artist; creation
n3:klicoveSlovo
n4:meaning n4:creation n4:student n4:game n4:texture n4:artist n4:prop
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[661001315CA8]
n3:nazevZdroje
Výtvarná výchova
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n3:svazekPeriodika
53
n3:tvurceVysledku
Dytrtová, Kateřina Raudenský, Martin
s:issn
1210-3691
s:numberOfPages
7
n16:organizacniJednotka
11410