This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10192368%21RIV14-MSM-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10192368%21RIV14-MSM-11410___
rdf:type
skos:Concept n9:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.kreativnevzdelavanie.sk/media/KV2013.pdf
dcterms:description
Text seznamuje s projektem, který přiblížil účelovým zadáním tvorbu žáků páté třídy ke kontextu tvorby umělce, který zpětně reagoval na tvorbu žáků. Cílem textu je prokázat, že vnější podoba dvou tvůrčích projevů neznamená jejich stejný význam. Projekt byl zveřejněn jako součást habilitační výstavy tvůrce a byl tak uveden do souvislostí umělecké a výstavní instituce. Text seznamuje s projektem, který přiblížil účelovým zadáním tvorbu žáků páté třídy ke kontextu tvorby umělce, který zpětně reagoval na tvorbu žáků. Cílem textu je prokázat, že vnější podoba dvou tvůrčích projevů neznamená jejich stejný význam. Projekt byl zveřejněn jako součást habilitační výstavy tvůrce a byl tak uveden do souvislostí umělecké a výstavní instituce. This text introduces the project, which approached the purposeful creation of students entering the fifth grade to the context of creation artist who responded to the creation of backward pupils. Aim of this paper is to demonstrate that the external appearance of two creative expressions mean the same thing. The project has been published as part of the inaugural exhibition creator and was thus put in the context of art and exhibition institutions.
dcterms:title
Similar is not the same meaning Podobné není významově shodné Podobné není významově shodné
skos:prefLabel
Podobné není významově shodné Similar is not the same meaning Podobné není významově shodné
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10192368!RIV14-MSM-11410___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A11410
n3:aktivita
n7:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n21:2107546
n3:druhVysledku
n22:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
96676
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10192368
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
meaning; game; texture; prop; student; artist; creation
n3:klicoveSlovo
n5:meaning n5:game n5:creation n5:student n5:texture n5:artist n5:prop
n3:kontrolniKodProRIV
[BA51E0ED2245]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Zohor
n3:nazevZdroje
Umelecké vzdelávanie v premenách času
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:tvurceVysledku
Dytrtová, Kateřina Raudenský, Martin
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2013-03-13+01:00
s:numberOfPages
12
n6:hasPublisher
Virvar
n16:isbn
978-80-970513-5-8
n20:organizacniJednotka
11410