This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190798%21RIV14-GA0-11410___/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190798%21RIV14-GA0-11410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola srhnuje metodologii rozsáhlého kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zkoumat kritická místa matematiky základní školy v diskurzu učitelů 1. stupně a učitelů matematiky. Je popsáno teoretické pozadí práce a metodologická východiska. Dále je pojednáno o způsobu získávání a analýzy dat. Datový korpus sestává z transkriptů hloubkových rozhovorů s 60 učiteli, jejichž analýza vychází z některých technik zakotvené teorie. Autoři shrnují výzvy, kterým museli autoři monografie čelit při zpracovávání svých kapitol, a popisují stručně jednotlivá hlediska, z nichž byla data analyzována: kritická místa a didaktické techniky k jejich zvládání, procesy učení, motivace v řeči učitelů, typologie žáků, učitelovo pojetí úspěšného žáka a spolupráce rodičů a školy. Konečně je pojednáno i o navazujícím výzkumu a shrnuta omezení předloženého výzkumu. Kapitola srhnuje metodologii rozsáhlého kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zkoumat kritická místa matematiky základní školy v diskurzu učitelů 1. stupně a učitelů matematiky. Je popsáno teoretické pozadí práce a metodologická východiska. Dále je pojednáno o způsobu získávání a analýzy dat. Datový korpus sestává z transkriptů hloubkových rozhovorů s 60 učiteli, jejichž analýza vychází z některých technik zakotvené teorie. Autoři shrnují výzvy, kterým museli autoři monografie čelit při zpracovávání svých kapitol, a popisují stručně jednotlivá hlediska, z nichž byla data analyzována: kritická místa a didaktické techniky k jejich zvládání, procesy učení, motivace v řeči učitelů, typologie žáků, učitelovo pojetí úspěšného žáka a spolupráce rodičů a školy. Konečně je pojednáno i o navazujícím výzkumu a shrnuta omezení předloženého výzkumu. The chapter summarizes the methodology of wide qualitative research whose goal was to investigate critical places of mathematics in the discourse of elementary teachers and mathematics teachers. The theoretical background of work is described as well as methodological foundations. The way of data gathering and analysis is given. The data corpus consists of transcripts of interviews with 60 teachers whose analysis is based on some techniques of grounded theory. The authors recapitulate challenges which were met by the chapters' authors and describe several aspects from the point of which the data were analysed: critical places and didactic techniques to overcome them, processes of learning, motivation in the teachers' discourse, typology of pupils, teachers' conception of a successful pupil and the cooperation between parents and school. Finally, the follow up research and limitations of the present research are mentioned.
dcterms:title
Kritická místa matematiky - zkoumání diskurzu učitelů Critical places of mathematics - investigating teachers' discourse Kritická místa matematiky - zkoumání diskurzu učitelů
skos:prefLabel
Kritická místa matematiky - zkoumání diskurzu učitelů Critical places of mathematics - investigating teachers' discourse Kritická místa matematiky - zkoumání diskurzu učitelů
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10190798!RIV14-GA0-11410___
n5:predkladatel
n6:orjk%3A11410
n3:aktivita
n21:I n21:P
n3:aktivity
I, P(GAP407/11/1740)
n3:dodaniDat
n10:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:5004454 n11:5607159
n3:druhVysledku
n4:C
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
83757
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10190798
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
mathematics teachers; mathematics education; grounded theory; critical places of mathematics; interview; qualitative research
n3:klicoveSlovo
n18:qualitative%20research n18:grounded%20theory n18:critical%20places%20of%20mathematics n18:mathematics%20education n18:mathematics%20teachers n18:interview
n3:kontrolniKodProRIV
[9A76AC6A09FF]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden.
n3:nazevZdroje
Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
358
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n13:GAP407%2F11%2F1740
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2013
n3:tvurceVysledku
Rendl, Miroslav Vondrová, Naďa
s:numberOfPages
11
n20:hasPublisher
Univerzita Karlovy v Praze, Pedagogická fakulta
n19:isbn
978-80-7290-723-6
n14:organizacniJednotka
11410