This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190741%21RIV14-MSM-11410___/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10190741%21RIV14-MSM-11410___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek se věnuje problematice psaní vlastního jména dětmi v předškolním věku. Představuje výzkumné šetření, které sledovalo 101 dětí ve věku od tří do šesti let. Všechny děti psaly a poté četly (analyzovaly) vlastní jméno, menší skupiny psaly a vymýšlely slova na písmena obsažená v jejich jméně, psaly slova pes, slon, domeček a napsaná slova zpětně četly a hledaly jejich vnitřní struktury. Produkty dětí a také jejich postupy při psaní a čtení byly zpracovány pomocí otevřeného kódování. Výsledkem jsou podchycené prekoncepty psaní a čtení vlastního jména, které studie interpretuje vývojově. Výzkumný design byl inspirovaný psychogenetickou teorií Emilie Ferreirové. Paper focuses on name writing development of preschool age children. It presents research which followed 101 children aged three to six years. Children wrote and read (analyzed) their name. Smaller goups were creating and writing words while using only letters contained in their name, they wrote the words like dog, elephant, house and read the words written backwards, looking for their internal structure. Products of children and their procedures for writing and reading were processed using open coding Results - preconceptions of name writing and reading are interpreted developmentally. Research design was inspired by psychogenetically theory of Emilia Ferreiro. Článek se věnuje problematice psaní vlastního jména dětmi v předškolním věku. Představuje výzkumné šetření, které sledovalo 101 dětí ve věku od tří do šesti let. Všechny děti psaly a poté četly (analyzovaly) vlastní jméno, menší skupiny psaly a vymýšlely slova na písmena obsažená v jejich jméně, psaly slova pes, slon, domeček a napsaná slova zpětně četly a hledaly jejich vnitřní struktury. Produkty dětí a také jejich postupy při psaní a čtení byly zpracovány pomocí otevřeného kódování. Výsledkem jsou podchycené prekoncepty psaní a čtení vlastního jména, které studie interpretuje vývojově. Výzkumný design byl inspirovaný psychogenetickou teorií Emilie Ferreirové.
dcterms:title
Name writing development of preschool age children Psaní vlastního jména v předškolním věku Psaní vlastního jména v předškolním věku
skos:prefLabel
Psaní vlastního jména v předškolním věku Psaní vlastního jména v předškolním věku Name writing development of preschool age children
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10190741!RIV14-MSM-11410___
n4:predkladatel
n16:orjk%3A11410
n5:aktivita
n9:I
n5:aktivity
I
n5:cisloPeriodika
2
n5:dodaniDat
n12:2014
n5:domaciTvurceVysledku
n17:6788971
n5:druhVysledku
n11:J
n5:duvernostUdaju
n14:S
n5:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
100858
n5:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10190741
n5:jazykVysledku
n18:cze
n5:klicovaSlova
the development of reading and writing; name writing; preschool age
n5:klicoveSlovo
n10:the%20development%20of%20reading%20and%20writing n10:name%20writing n10:preschool%20age
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[1DE093072501]
n5:nazevZdroje
Magister. Reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu
n5:obor
n15:AN
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n5:svazekPeriodika
1
n5:tvurceVysledku
Viktorová, Ida
s:issn
1805-7152
s:numberOfPages
33
n7:organizacniJednotka
11410