This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10189707%21RIV14-GA0-11410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10189707%21RIV14-GA0-11410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autoři článku seznamují s projektem, který se uskutečnil ve školním roce 2012/13 ve spolupráci s Brunel University v Londýně a který byl primárně určen pro výuku ICT předmětu na 1. stupni ZŠ. Na řešení projektu se podíleli i budoucí učitelé ICT předmětů, kteří studují na Pedagogické fakultě UK v Praze. Myšlenka projektu vznikla na Brunel University pod názvem %22Literacy from Scratch%22. Cílem projektu bylo ověřit v podmínkách běžné základní školy metodiku, pomocí níž se zařazují do výuky na 1. stupni ZŠ aktivity spojené s jednoduchými algoritmickými úlohami ve Scratch a v níž je kladen důraz na rozvoj dovedností žáků vymyslet originální příběh a vyprávět ho různými způsoby: pomocí obrázkového scénáře, písemnou formou ve formě vyprávění a v podobě počítačové aplikace vytvořené ve Scratch. Authors present experineces with a project that was organised in the academic year 2012/13 in a collaboration with Brunel University in London and that was primarily dedicated to teaching ICT on primary education. ICT student teachers from the Faculty of Education, Charles University in Prague who participated in this project designed teaching plans, teaching materials and tasks for children and they managed teaching at a primary school in Prague. The idea of the project was born on Brunel University in London as %22Literacy from Scratch%22. Its aim was to develop and implement into primary education learning activities for children which can contribute to their algorithmical thinking development using Scartch. The main attention in this teaching approach was given to an original or authentic story with original pictures and to tell it in different manners: using a storyboard, a written essay, an oral storytelling and an animation designed and programmed in Scratch. The project was realised in a collaboration of Art, Czech, English and ICT teachers. Children designed their animation in Scratch not only in Czech, but also in English. Autoři článku seznamují s projektem, který se uskutečnil ve školním roce 2012/13 ve spolupráci s Brunel University v Londýně a který byl primárně určen pro výuku ICT předmětu na 1. stupni ZŠ. Na řešení projektu se podíleli i budoucí učitelé ICT předmětů, kteří studují na Pedagogické fakultě UK v Praze. Myšlenka projektu vznikla na Brunel University pod názvem %22Literacy from Scratch%22. Cílem projektu bylo ověřit v podmínkách běžné základní školy metodiku, pomocí níž se zařazují do výuky na 1. stupni ZŠ aktivity spojené s jednoduchými algoritmickými úlohami ve Scratch a v níž je kladen důraz na rozvoj dovedností žáků vymyslet originální příběh a vyprávět ho různými způsoby: pomocí obrázkového scénáře, písemnou formou ve formě vyprávění a v podobě počítačové aplikace vytvořené ve Scratch.
dcterms:title
Scratch v hodinách výtvarné výchovy a ICT na 1. stupni ZŠ aneb žáci 1. stupně ZŠ vyprávějí příběhy ve Scratch Scratch v hodinách výtvarné výchovy a ICT na 1. stupni ZŠ aneb žáci 1. stupně ZŠ vyprávějí příběhy ve Scratch Scratch in Art Education and ICT education on the primary school education or primary school pupils tell stories in Scratch
skos:prefLabel
Scratch v hodinách výtvarné výchovy a ICT na 1. stupni ZŠ aneb žáci 1. stupně ZŠ vyprávějí příběhy ve Scratch Scratch in Art Education and ICT education on the primary school education or primary school pupils tell stories in Scratch Scratch v hodinách výtvarné výchovy a ICT na 1. stupni ZŠ aneb žáci 1. stupně ZŠ vyprávějí příběhy ve Scratch
skos:notation
RIV/00216208:11410/13:10189707!RIV14-GA0-11410___
n14:predkladatel
n21:orjk%3A11410
n3:aktivita
n13:P
n3:aktivity
P(GAP407/12/1541)
n3:dodaniDat
n10:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:2355671
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
104137
n3:idVysledku
RIV/00216208:11410/13:10189707
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
pedagogy of programming; primary education; ICT teacher education; Art Education; story telling; educational area ICT; Scratch; computer science
n3:klicoveSlovo
n6:educational%20area%20ICT n6:ICT%20teacher%20education n6:Scratch n6:computer%20science n6:pedagogy%20of%20programming n6:primary%20education n6:story%20telling n6:Art%20Education
n3:kontrolniKodProRIV
[D093FA3901AD]
n3:mistoKonaniAkce
Banská Bystrica, Slovensko
n3:mistoVydani
Banská Bystrica
n3:nazevZdroje
DidInfo 2013
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n8:GAP407%2F12%2F1541
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2013
n3:tvurceVysledku
Černochová, Miroslava Komrska, Tomáš
n3:typAkce
n16:CST
n3:zahajeniAkce
2013-04-10+02:00
s:numberOfPages
6
n20:hasPublisher
978-80-557-0527-9
n19:isbn
978-80-557-0527-9
n15:organizacniJednotka
11410